Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtiden - affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige høre de kloge aminoer om affiliate marketing har en fremtid eller om det forsvinder indenfor kort tid?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 09:49

Nethandlen stiger og stiger, affiliate marketing har en fremtid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 09:49

Jeg tror ikke affiliate marketing vil dø - i hvert fald ikke foreløbigt. Men det vil helt sikkert udvikle sig, og der vil nok komme nye metoder til.

Der bliver hele tiden udviklet nye teknologier og muligheder for at fremme virksomheders produkter, så man må bare følge med tiden!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:51

ok tak .......

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:52

Affiliate marketing  er kommet for at blive. Men ja jeg tror også det vil ændre og udvikle sig med tiden.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:59

Der er en fremtid for affilite - men håber markedet ændre sig :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:07

aalborg74:

Ville lige høre de kloge aminoer om affiliate marketing har en fremtid eller om det forsvinder indenfor kort tid?

Hvorfor skulle affiliate marketing forsvinde indenfor kort tid, når nu det har eksisteret så mange år? Der er kommet mere fokus på området, men det er stadig de færreste der ved hvad det betyder, eller opdager at de bliver bombarderet med det i dagligdagen. Jeg tror at der vil komme nogle skærpede regler for at undgå skjult reklame, som jo er ulovligt, men sker i stor stil på nettet - Bl.a. affiliatelinks i artikler, Facebook grupper osv., det er dog nærmest umuligt at rytte op i.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Jeg mener også at affiliate er kommet for at blive, de fleste købmænd vil gerne nøjes med at betale for salg og ellers stadig få reklamen selvom den potentielle kunde ikke køber noget.

Der kommer helt sikkert ændring i hvordan annoncører arbejder sammen med deres affiliates og muligvis også hvordan de bliver betalt - Der har eks være noget snak om at alle affiliates som har været involveret i et salg skal have del i kommission og ikke last cookie wins som i dag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)