Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan har kunder det med at installere applikationer fra websites?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er ved at undersøge hvordan jeg bedst kan give mine kunder en god visuel oplevelse vha. en 3D interaktiv hjemmeside. Jeg har et produkt som skal konfigureres inden bestilling (lidt som på køkkensider). Selve konfiguratoren er der styr på men nu er min bekymring hvilken 3D metode der skal bruges.

Det der er min store bekymring er hvordan mine kunder opfatter det at installere en lille applikation til 3D-view af det produkt de er ved at bestille. Er der nogen herinde der kender til en brugerundersøgelse der fortæller lidt om dette. Er folk generelt bange for ekstra applikationer, eller trykker de bare Kør unden bekymringer? Hvor mange kunder mister en side ved at et sådant applikationskrav dukker op?

Min egen personlige opfattelse er at det er et problem med applikationer, men jeg mangler bevis/statistik til at be-/afkræfte denne mistanke.

På forhånd tak for jeres svar/råd!

Mvh.

Lene Madsen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lene Madsen:
Min egen personlige opfattelse er at det er et problem med applikationer, men jeg mangler bevis/statistik til at be-/afkræfte denne mistanke.

 

Det er helt klart også min opfattelse.... Jeg kender desværre ikke nogle konkrete undersøgelser om emnet.

Men jeg ved der er tonvis af empiri der klart viser:  jo flere forhindringer der er mellem din kunde og dit produkt, jo laverere er din konverteringsrate. I den forbindelse må man vel i den grad betegne det som en forhindring, at skulle installere en app, før man kan få lov til at købe dit produkt.

Derudover kan du jo kigge lidt på de sites, der benytter sig af noget tilsvarene - hvor mange af dem beder kunden om at installere en speciel app? Svaret på det spørgsmål kan sikkert give dig en ret god idé om hvad kunderne foretrækker :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok lidt an på, hvad applikationen kan gøre for brugeren.

Ikea har nogle indretningsapplikationer, man kan dowloade - dem har jeg ikke de store problemer med (de er nemlig meget brugbare) men jeg ville nok være mere kritisk overfor noget, der skal downloades, inden jeg kan se det produkt, jeg er ved at købe.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt en balancegang, på den ene side er alt hvad der skal installeres en forhindring der skræmmer dine kunder væk, på den anden side så gør folk det gladeligt når de skal planlægge køkken, så det må komme lidt an på hvilken type produkt du sælger, hvis det er et dyrt produkt som kunderne bruger lang tid på at tilpasse og gøre personligt, så kan det godt lade sig gøre, men hvis det bare er for at kunne rotere et billigt produkt og skifte farven på det, så bør man holde sig til en mere standard måde at gøre det på som flash.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det vigtigste for brugere når de skal installere en applikation eller trykke "Kør" til et program, er troværdigheden.

Virker siden og firmaet troværdigt er det intet problem. Er der en halvfærdig side på et eller andet mærkeligt domæne og ingen kontakt-sektion eller nærmere informationer, er der nok ikke mange der vil installere noget som helst fra siden.

 

Mvh Nicolai.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)