Til alle dem der godt kan lide at følge med i hvad jeg går og laver, så læs bare videre, alle andre kan jo bare sætte mig på en af Aminos nyeste tiltag der hedder noget i stil med ---> "Jeg-gider-ikke-at-blive-inspireret-af-Doctor_Q-eller-de-andre-halv-psykopatiske-Gummi-Tarzannere". Doctor Q er atter en gang på stimulis - uhhh, Doctor Q elsker bare slik, og de små pille formede smarties er bare sagen, især de gule af slagens gør ham bare super glad fordi at det minder ham om en dejlig supernova sommeraften et sted tæt på Barsebæk Doctor Q har udskrevet en lille recept til sig selv på et stykke Stimorol-tyg - men Doctor Q har en dum vane med at lege med maden - sikkert bare et godt tegn på kreativitet, eller fordi at han ikke kan lide smagen. Nå, men her er et lille billed af et Doctor Q mesterværk. http://www.doctorq.dk/doctorq_pa_stimorol_trip.jpg eller http://www.doctorq.dk/doctorq_pa_stimorol_trip.JPG Jeg er sgu lidt i tvivl om hvilket link jeg skal sende, for på min server står det opgivet som .JPG - men det virker med .jpg hos mig - det er altså noget underligt noget. Nå, men Doctor Q prøver lige at lave en lille intern ( Amino ) viral-marketing-reklame - skal blot lige teste nogen ting ( virkemidler ) før jeg for alvor gør mine trusler om at overtage verdensherredømment til virkelighed. Billedet er lavet udfra et stykke Stimorol tyggegummi - altså jeg har bare mast det lidt her og der, og har så lavet et lille "kunstværk". Jeg tænkte på om ( Stimorol ) ikke kunne lave det om til en slags viral-marketing - hvor folk så skal gå ned og købe en pakke Stimorol, og så lave deres egen små mesterværker - den der har lavet det bedste kan så vinde et år på skolebænken på et super fedt kunst-akademi. Doctor Q - er snu.
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Jeg tænkte på om ( Stimorol ) ikke kunne lave det om til en slags viral-marketing - hvor folk så skal gå ned og købe en pakke Stimorol, og så lave deres egen små mesterværker - den der har lavet det bedste kan så vinde et år på skolebænken på et super fedt kunst-akademi.
Det er faktisk en rigtigt fed idé! :)
Men bortset fra det..... Hvorfor ikke sætte den op i et højere gear..... Jeg har ofte undret mig over den lille advarsel, der står på produkter med kunstige sødemidler.... Du ved: Overdreven brug kan medføre en afførende effekt (eller noget i den stil). Det jeg så undrer mig over er: Hvor meget er "overdreven brug"???
Det må være en opgave for Doc. Q, at finde ud af hvor mange pakker stimorol man skal tygge sig igennem, før man mister kontrollen over sine kropsfunktioner - Doctor Q. to the laboritory!