Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, har produktet hva nu??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har fået et tilbud til at starte et import firma op, som skal importere sten til smykker fra østen.

men ved ikke hvordan jeg skal starte op, er der nogen der kan hjælpe?

Har allerede fundet en leverandør, som kan levere mange slags ædelsten af den fineste kvalitet til gode priser.

Så jeg har produktet, men det hvad stiller jeg op med det derfra?

Har nemlig ikke nogen ide om hvordan jeg starter sådan noget op herhjemme, f.eks hvor finder jeg kunder til sådan noget?

Er der overhovedet et marked for det herhjemme?

Er der nogen der har nogle kontakter der kan hjælpe på dette område?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Narmak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Hej Narmak

Først så skal du registreres som importør, hos skat.

Dernæst, så vil jeg tro at der er et marked for det. Men igen, så kommer det an på hvad sten det er.

For mange mennesker, her specielt kvinder, laver masser af smykker i deres fritid. Og der er der selvfølgelig et marked.

Men hvor, det kommer an på hvad det er for nogle sten, om de er ægte, eller ej.....og selvfølgelig prisniveauet.

Prøv at google, lidt og se, hvad dine komne konkurranter tilbyder.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46

Der er uden tvivl et marked. Da jeg for et års tid siden undersøgte det, fandt jeg frem til at de webshops, som solgte sådan noget var meget uoverskuelige og med alt for mange varer/muligheder. Derfor så jeg muligheden for at lave en shop med et overskueligt udvalg og hvor man kunne abonnere på at få tilsendt et passende antal sten hver måned vedlagt en folder med de smykker man kunne lave af varerne.

Go for it!

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:17

Hej Narmak.

Som en af de andre også var inde på, så skal du registrere dig hos skat som importør. Derudover så skal du begynde at tænke på, hvordan du vil markedsføre dig selv. Det bedste ville være at du købte et domæne, og fik lavet en lækker men simpel og brugervenlig hjemmeside.

Derudover synes jeg at du skal lave en forretningsplan, så du får alle dine ideer og tanker ned på et stykke papir, så du nemt kan redigere i dem, hvis der er noget der skal ændres.

Derefter synes jeg at du skal lave en lille markedsundersøgelse, hvad priser har dine konkurrenter, og vigtigst af alt, hvad kan du tilbyde som de andre butikker ikke har, så du har en niche for dig selv!!! :). Det er yderst vigtigt, at du funder ud af, hvad du kan tilbyde som andre butikker ikke har, da det også kan bruges i din markedsføring!

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive.

Venlig hilsen

Stefan Sjørslev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)