Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PÅ første side på google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de klikker på de andre, finder de ud af at jeg er bedst!! smill...

Jeg må vist prøve at fjerne den igenBig Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:34

Her er forskellige søgninger
Fotograf roskilde       480
Bryllup fotograf         1900
Protræt fotograf         720
Protrætfotograf          1000

Du kan måske lave lidt andre opgaver, så kan der søgeoptimeres til dem.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:39

Bode:

Det var godt nok ikke meget med 10 søgninger...

Hvis man skal bruge en fotograf, tror du så det kommer an på hvem man får anbefalet mellem venner??

Måske fotograf Roskilde,,, ved du hvor mange der er af dem ?

TakBig Smile

Det kunne nok i hvert fald være værd at overveje, om folk bruger andre kanaler til at finde en fotograf end nettet. Muligvis går folk via Krak, slår op på de gule sider i telefonbogen eller husker at have set en annonce i det lokale ugeblad.

"Fotograf Roskilde" har 480 månedlige søgninger (du kan selv lege lidt med googles søgeordsværktøj, https://adwords.google.dk/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS# for at se lidt på, hvad folk søger efter.

Tag et kig på SEO-LEX i gratis-udgaven, hvis du vil arbejde lidt med at optimere din side i forhold til google. Den er rimelig let at gå til og der vil helt sikkert være et fif eller to, du kan bruge. Ellers finder du i det mindste ud af, at det slet ikke er dig at arbejde med den slags, og så må du betale nogen for at hjælpe dig, hvis det er vigtigt for din forretning.

Personligt kunne jeg godt have på fornemmelsen, at "gammeldags" markedsføring off-line kunne give dig lige så gode resultater. Annoncer i ugeavisen, opslag de rigtige steder, en stak visitkort placeret strategisk osv. Endelig med eksempler på det bedste, du nogensinde har lavet, så der bliver lidt wauw-effekt.

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Bode:

Det var godt nok ikke meget med 10 søgninger...

Det er så kun på børne fotograf i roskilde.

Men det som der er vigtigt at sætte sig ind i er hvad og hvordan folk søger på nettet. Fx børnefotograf, er der 880 søgninger på om måneden. Og det dækker så hele googles søge område, på lige akkurat det ord. (vil nok sige danmark)

Men alligevel, så synes jeg at du skulle få optimeret din hjemmeside, for de unge mennesker, og  kommende forældre de er mere van til at bruge nettet end gamle mig.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis de klikker på de andre og finder ud af, at de ikke er tilfredse, så er det stadig en mistet kunde pga. en indtægt på en eller to kroner. Og var det deres bryllup der skulle fotograferes, så ringer de ikke til dig bagefter, og beder om få skudt nogle nye. Tvært i mod ender det måske med, at de aldrig mere går til en pro. fotograf, men i stedet beder venner og bekendte om at fotografere i stedet.

De finder kun ud af, at du er bedst, hvis du løser en opgave for dem ... :o)

MVH

Thomas

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)