Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Markedsførings bureau, med NO CURE, NO PAY koncept - Sociale medier.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Nogen husker mig måske, og andre ikke. Men jeg har tidligere haft web bureauet Press2Press, hvor jeg og min partner stod for online markedsføring. - Vi nåede desværre kun at lave nogle referencer, for bl.a Ærlige Bent's online webshop, hvor vi lavede dem et grafisk twitter baggrund, og stod for deres markedsføringFacebook.
- Press2Press gik desværre ned inden vi fik set os om, pga interne problemer.

Nu er jeg tilbage igen, dog med et bedre team bag mig.

Denne gang fokusere vi kun på online markedsføring via sociale medier, - Vi kan tilbyde følgende:

  • Facebook ads - Hertil, løbende test runs, optimering, og vedligholdelse.

  • Forstørre din butik/firma's nyhedsbrevs tilmeldte's volume.

  • Tracke ALT vi laver for dig, via et tracking system. - dvs vi kan tilbyde NO CURE, NO PAY forretningsmodel.

  • Vi kan vælges til at være jeres markedsføring bureau, som står for al jeres online aktiviteter.


Vi kan altså kører NO CURE, NO PAY forretningsmodel, det vil altså sige at du betaler f.eks KUN når du får en tilmeldt til dit nyhedsbrev, så det skader intet at prøve os. - Hvis du intet får, skal du heller intet betale.

- Så hvis du helst vil undgå at sidde og bokse med facebook annoncering, og andre aktiviteter selv. Så prøv os. - Det skader ikk' - Tværtimod!

Jeg kan kontaktes på følgende måder:

+45 26 12 05 58

salg@brandmaking.dk (mail)

@MChristoffersen (Twitter)

- Eller du kan skrive en besked her på indlægget.

Desuden, kan du også forespørge at jeg ringer dig op, blot du sender mig dit navn og nr på mail.

__________________________
Venligst

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)