Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forex venner søges...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger folk med godt kendskab til Forex Trading til en uforpligtende dialog der kan finde sted fysisk/virtuelt. Formålet er udelukkende at udveksle erfaringer/meninger omkring Forex Trading på uformelt og uforpligtende niveau. Du behøver ikke have årelang erfaring men blot en sund interesse for Forex Trading.

Jeg oplever at der er MEGET langt imellem folk der ved noget om valuta handel i DK, hvilket bevirker at jeg føler mig lidt som palle alene i verden med alle mine Forex relaterede spørgsmål. :)

Det vil jeg gerne lave om på herinde, håber derfor at der sidder folk derude med lyst og gejst til at dele sine Forex oplevelser.

Jeg har brugt de seneste 8-9 mdr. på at tilegne mig viden om Forex, så de der lyster kan kalde mig newbie! :)

Personligt har jeg live + demo konti aktive hos FXCM. Mine live-accounts har jeg haft på virtual private servers via Boston Technologies, disse har jeg primært brugt til "indkøbte EA's" fra FRWC. Desværre har de ikke alle ydet helt som ventet.

Ligeledes har jeg i 3 mdr. været dedikeret omkring personlig intraday trading, med flg. afkast som resultat.

1. md. = 46 % afkast
2. md. = 53 % afkast
3. md. = 120 % afkast

Lad mig høre fra dig hvis du forstår dig på Forex og har lyst til at lære/fra dig...

PS: I Forex verdenen er der nok til alle :)

Venlige hilsener

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dijam,

Hos Traderslounge vil vi meget gerne snakke med dig.

Med over 20 års handels erfaring på de internationale markeder ved vi hvad der skal til for at overleve.

DIne afkast er da utrolig flotte, men det virker da lidt som om du bruger en for høj gearing?

Men kig forbi http://www.traderslounge.dk hvis du vil have en uforpligtende dialog med os!

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Dijam.

 

Du er bestemt ikke alene - og det var netop tanker og overvejlser, som dine der lå bag at vi startede DayTradeCentret.

 

Her mødes vi (både fysisk og virtuelt) for at tale om trading (både aktier, valuta, råvarer etc.) og derigennem sparre og inspirere hinanden.

 

Vi har DTC-kontorer i Hellerup, Odense, Aarhus, Hering og Flensburg - og der kommer flere til :-)

 

Traderne betaler ikke noget for at benytte DayTradeCentret, da vi har fået de forskellige professionelle handelsplatforme til at indse at det er en service de bør betale for at stille til rådighed for deres kunder!

Se nærmere på http://daytradecenter.dk - Vi håber at vi hører fra dig - og andre der måtte ha' det ligesom dig.

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomas

Jeg har været lidt ophængt de sidste par uger, derfor den sene respons. Tak for svar og mulighed for dialog.

Jeg vil ringe til traderslounge i den kommende uge, for yderligere info.

Vi tales ved!

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Tak for svar

Det lyder rigtig interessant med et daytradecenter i DK. Jeg har været bosat i Australien en periode, hvor jeg stiftede bekendtskab med http://www.yourlivetradingroom.com/ dog uden at deltage i deres fysiske møder grundet geografisk afstand. Jeg nåede dog at deltage i en række webinars samt et præsentationsmøde.

Jeg vil d.d. indsende ansøgning til daytradecentret.

Vi tales ved!

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dijam,

Du er mere end velkommen til at ringe, vi kan helt sikkert hjælpe dig med din trading.

Vi glæder os til at høre mere fra dig.

 

Mvh Tomas

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er helt ny her på dette forum, og startede med at lede efter interesserede i valutahandel, eller forex trading som det hedder ude i den store verden.

Det er godt nok ikke mange indlæg der er herinde, det er ellers kæmpe stort i udlandet. 

Jeg har 5-6 års erfaring med valutahandel og ved nok om det, til at du kan spørge helt ud i de yderste hjørner, hvis det har interesse. Jeg ved også en del om futures.

Jeg bemærker mig at Tomas fra Traderslounge har sagt et par ord her også, jeg kender Marcell fra det firma særdeles godt, og kan uden at blinke påstå, at jeg har ikke mødt nogen der ved ret meget mere om handel end han gør.

 

Hvis du har interesse skal du bare sige til, så kan vi arrangere lidt menings udveksling.

MVH

John 

 

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig også lige at skrive her... jeg har netop fået øjnene op for dette og synes det lyder rigtig spændende.

Er der nogen af jer har en gode links for en rigtig NEWBEE :-) så jeg kan komme igang med at læse og lære lidt?

Pft

Allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af gode ressourcer på nettet.

 

Se f.eks. http://babypips.com

Og det kan bestemt også anbefales at deltage i webinarerne.  Se f.eks. http://daytrade2profit.com

 

/ Erik Gravgaard
DayTradeCenter.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AWAW,

Du kan kigge ind på http://www.valutaskolen.dk der kan du få fat på en gratis forex lektion.

Det er alt sammen skrevet på dansk af Marcell Petersen som har en baggrund på pitten i england.

 

Valutaskolen er en del af Traderslounge, så du må endelig ringe eller skrive hvis du har nogen spørgsmål.

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)