Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af udstyr hos dell

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at hører Jeres erfaringer med overstående (emnet) godt/skidt.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:19
Hej

Jeg har fået et tilbud ind fra Dell om leje af udstyr, og egentlig synes jeg det ser godt ud, men spørgsmålet er bare om man vil binde sig for en periode ud i fremtiden, og det er jeg personligt lidt bekymret for at gøre.

Men det er jo et godt tilbud, hvis man gerne vil undgå at bruge de store penge på selv at købe udstyr.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:29
Det er de samme overvejelser jeg sidder med! Jeg gad godt vide hvad prisen for, at købe udstyret efterfølgende er! For prisen må da falde en del efter fx 3 år

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:25
hej igen

Ja, men jeg synes det er en dårlig ide, først at leje og så gå købe produktet efter 3 år, så tror jeg ikke prisnedsættelsen er stor nok til, at det kan svare sig. Så skal man jo reelt gå ind og lægge 3 års leje til den pris man kan købe udstyret for om 3 år, og så bliver det ikke billigere er jeg bange for, og så sidder du stadigvæk med et gammelt produkt.

Derfor mener jeg man skal tage stilling til om man udelukkende vil leje, eller man vil købe fra dag 1

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:35
Hejsa...

Jeg er lige blevet færdig med leasing perioden på min Dell.. Køber den herefter fri for 500,-

Har altid haft gode erfaringer med deres erhvervs service og den aftale man kan få hvor de stiller på ens adresse inden for 3 arbejdsdage hvis den går i stykker.

Ania

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 09:00
Bare husk at få en købspris på skrift, jeg havde en farmor som havde lejet et tv igennem 14 år tror jeg det var, kan ikke huske hvor meget hun havde betalt, men det var nok 3-4 fjernsyn og da min far så ville købe det til hende var prisen helt hen i vejret. Det var dog som privat person, ved ikke om de laver ekstra attraktive kontrakter med erhverv :)
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:56
Hej Kenneth

Jeg har på 2. år en bærbar på leasingkontrakt hos Dell og er meget tilfreds.

Du skal ikke være bekymret for at binde dig på en kontrakt... der er en fast månedlig leasing afgift og ingen ubehagelige overraskelser. Det kan dog anbefales at få en serviceaftale (NBD=Next Business Day) hvilket vil sige, at maskinen bliver hentet og afleveret personligt på din adresse hvis ikke problemet kan løses over telefonsupporten. Har prøvet det - super effektivt !

Ulempe med leasingkontrakt = kan ikke tilmeldes betalingsservice, så du er afhængig af at betale girokort hver måned. Selv en fast overførsel via din bank kan være lidt svært, idet beløbet kan afvige med et par kroner, hvilket deres systemer åbenbart ikke kan finde ud af.

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:48
Hej kenneth

Jeg kan ikke lige finde udaf det, og det med en ledetråd, hvad menes der om det skal jeg finde det under hjælp....

Venligst sailsmann

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)