|
|
Robot Støvsuger
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
|
|
Men ... jeg er ejer af meter langt hår så den tid jeg sparede – ved at lade Roomba larme rundt i mit hus – brugte jeg på at filtre håret ud af Roomba. Men den kan bruges til en kvik overfladisk løsning, medens du stormer rundt og flytte på møblerne da den har det med at køre i ring. |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
|
Hey Hvad med at sende hende en tur til sydspanien. Er hernede nu og det kan anbefales.. 20 grader og sol.. Det er en gave alle bliver glade for.. God jul / Charly |
|
Det var en gave til mig og ikke til hende, hun er 88år hun vil ikke nogen steder :-) Go jul selv :-) |
Ja - der var muligvis et mindre marked, som endnu ikke er dækket på nettet :-) Men nu kunder jeg jo ikke så meget til din bedstemor, men en idé var evt. et gavekort til Matas hudpleje. En god behandling som de fleste ældre også syntes om, så tag evt. ind i en butik og snak med dem. Ellers var der også et alternativ her: http://www.exprise.dk/?gclid=CJrVpL-hn4kCFTwHQgodHHTkUQ |
// Jesper Skov
|
Den dårlige nyhed er at den først forventes introduceret i Danmark sidst i 2007. I USA har de selvfølgelig allerede haft den et godt stykke tid. Skod-Danmark ![]() Men for what it''s worth har jeg altså læst tests hvor Roombaen kommer ud med et ganske udmærket resultat. Eksempelvis i Gør-Det-Selv. Og jeg kender da også en langhåret person som havde én og var glad for den. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem