Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robot Støvsuger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg skal finde på en julegave ønske, fra min gammel    mormor, phyyy det er svært, og endnu en gang - samme problem hver år..  men så så jeg denne, http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=575 er det noget der virker ? Robot Støvsuger hehe festlige lille ting :-)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:34
Så en test af dem forleden, tror faktisk det var i Tænk, og surprise surprise, der var ingen af dem der fik særligt gode karakterer.
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:41
jeg købte en Roomba for et par år siden. Jeg faldt for ideen om at en lille charmerende robot skulle drøne rundt.

Men ... jeg er ejer af meter langt hår så den tid jeg sparede – ved at lade Roomba larme rundt i mit hus – brugte jeg på at filtre håret ud af Roomba. Men den kan bruges til en kvik overfladisk løsning, medens du stormer rundt og flytte på møblerne da den har det med at køre i ring.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 18:12
nå så glemmer jeg den, må finde på noget andet
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:33
Hey

Hvad med at sende hende en tur til sydspanien. Er hernede nu og det kan anbefales.. 20 grader og sol.. Det er en gave alle bliver glade for..

God jul

/ Charly

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 18:41
Det var en gave til mig og ikke til hende, hun er 88år hun vil ikke nogen steder :-)

Go jul selv :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:30
Dato: 19-12-2006 18:40:49
Forfatter: Biz. Since 1992
Det var en gave til mig og ikke til hende, hun er 88år hun vil ikke nogen steder :-)

Go jul selv :-)

Ja - der var muligvis et mindre marked, som endnu ikke er dækket på nettet :-)

Men nu kunder jeg jo ikke så meget til din bedstemor, men en idé var evt. et gavekort til Matas hudpleje. En god behandling som de fleste ældre også syntes om, så tag evt. ind i en butik og snak med dem. Ellers var der også et alternativ her: http://www.exprise.dk/?gclid=CJrVpL-hn4kCFTwHQgodHHTkUQ

// Jesper Skov

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:41
Vent hellere med Roombaen til den nye version kommer. Udover at den naturligvis er forbedret i hoved og røv, vil det også være muligt at schedulere den til at starte på bestemte tidspunkter - eksempelvis når man ikke er hjemme.

Den dårlige nyhed er at den først forventes introduceret i Danmark sidst i 2007. I USA har de selvfølgelig allerede haft den et godt stykke tid. Skod-Danmark

Men for what it''s worth har jeg altså læst tests hvor Roombaen kommer ud med et ganske udmærket resultat. Eksempelvis i Gør-Det-Selv. Og jeg kender da også en langhåret person som havde én og var glad for den.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)