Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkt med lager og komplet produktionsapperat.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Opfindelse til forebyggelse af dårlig rygge og ryglidelser.

SALGSKLART: Komplet med plaststøbeværktøjer; mindre lager; EMC testet og godkendt til brug på sygehuse. Patent. pend.

Der er fundet leverandør til produktion af elektronikken i Kina - udfaldsprøver ok.

Meget stort dækningsbidrag.

Sælges da produktet ligger fuldstændigt uden for mit arbejdsområde og ingen salgsorganisation har indenfor medico.

Se venligst: www.safelift.dk

Venlig hilsen

Lars Storper

Storper Innovation

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:20
Dato: 19-12-2006 11:15:27 Forfatter:Professionel opfinder
Opfindelse til forebyggelse af dårlig rygge og ryglidelser.

SALGSKLART: Komplet med plaststøbeværktøjer; mindre lager; EMC testet og godkendt til brug på sygehuse. Patent. pend.

Der er fundet leverandør til produktion af elektronikken i Kina - udfaldsprøver ok.

Meget stort dækningsbidrag.

Sælges da produktet ligger fuldstændigt uden for mit arbejdsområde og ingen salgsorganisation har indenfor medico.

Se venligst: www.safelift.dk

Venlig hilsen

Lars Storper

Storper Innovation

Hej Lars Stoper,

Det var da en innovativ måde at komme ud med en opfindelse på. Jeg kunne selvfølgelig sikkert blot registrere mig på din website for at få følgende oplysninger, men kan/vil du oplyse her om følgende;

• Hvad er salgsprisen for dit produkt?

• Skal du have royalty - og i såfald hvor meget?

• Foreligger der patenter - og hvis positiv, hvad er så den årlige estimerede omkostning?

• Er der foretaget test i samarbejde med sygehuse og/eller endusere af anden slags og hvor?

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:51
Kære Lars Storper,

Tillykke med din opfindelse. Som ryglidende gennem mange år, med operationer og indlæggelser, ser jeg da alle initiativer velkommen der kan hjælpe ryglidende.

Efter en operation er den største frygt at gøre en forkert bevægelse, og man er desværre overladt meget til sig selv efter operation og udskrivelse 5 dage efter. Din opfindelse kan her være psykisk lindrende og fysisk en god indikator. Jeg formoder at den kan indstilles til hver enkelt person for hvor langt frem man kan bøje førend den siger beep.

Jeg håber at du får succes med den - og da gerne andre ting relateret til lægehjælpen. Jeg kan desværre kun bidrage med min kommentar og ikke køb af opfindelse :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Dec 06
Skrevet kl. 10:09
Hej alle.

Tak for svarerne og det er imponerende hvor mange der har besøgt www.safelift.dk og logget sig ind. Jeg har også sat virksomheden/produktet til salgwww.match-online.dk , men det har ikke givet nær samme respons. FLOT AMINO!

Endvidere har jeg fået mange mails som fra Stengaard. Personer med dårlig ryg og som ikke vil købe rettighederne, men én Safelift – så måske starter jeg med at sælge den selv alligevelJ

Til Lars. Hvis du logger ind, vil du finde detaljerede oplysninger omkring produktet – yderligere oplysninger end dem der er listet på ”bagsiden” vil jeg af fremtidige konkurrencemæssige hensyn ikke oplyse i et offentligt forum.

Venlig hilsen

Lars Storper

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Dec 06
Skrevet kl. 14:14
Jeg vil blot for en god ordens skyld lukke denne tråd.

Der er fundet en samarbejdspartner - tak for de mange henvendelser.

M.h.t. Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)