Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis coaching!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Mail coaching

I forbindelse med udvikling af et nyt mail coaching koncept, søger jeg 2-3 personer som er interesseret og vil gå seriøst ind i et coachingforløb over 1-2 måneder. Planen er at forløbet starter op i første del af september.

Kort sagt handler coaching via mail ligesom traditionel coaching om at skabe en positiv udvikling henimod nogle udfordrende målsætninger. Væsentligste forskel er selvfølgelig at det hele er baseret på kommunikation pr. mail.

Derfor spiller din fysiske placering ingen rolle. I er meget velkomne til at skrive her eller på min mail for yderligere informationer.

Kenneth Dreyer
Outstand1ng Performances
ksd@outstand1ng.dk

www.outstand1ng.dk

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:35

Jeg er klar :-)

Bo

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:39

Hejsa Smile

Det er jeg også interesseret i. Jeg arbejder pt. på nogle spændende projekter, som jeg uden tvivl tror du kunne coache i.

Send mig en PM.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:43

Hej Kenneth,

Kunne godt være interesseret - har dog brug for lidt flere facts fra dig hvad det hele handler om og hvad formålet vil være for begge parter

Mvh

Sørenburesø

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:03

sørenburesø:

Hej Kenneth,

Kunne godt være interesseret - har dog brug for lidt flere facts fra dig hvad det hele handler om og hvad formålet vil være for begge parter

Mvh

Sørenburesø

Hej Søren!

Jeg kunne ikke sende dig en besked, så skriver her i stedet. Hvis du gerne vil vide noget om min coaching genrelt, kan du kigge på www.outstand1ng.dk

Hvis det derimod er mail coachingen du refererer til, så handler det om at vi via jævnlige mail udvekslinger i begyndelsen arbejder os frem mod en målsætning for forløbet. Derefter vil det ofte handle om ugentlige mails, hvor du bl.a. har ansvaret for nogle "træningsopgaver" du selv har besluttet dig for. Via disse små delmål, arbejder vi os forhåbentlig frem mod dit mål.

Formålet for mig er i første omgang at afprøve mine idéer til, hvordan et coaching forløb via mail fungerer bedst muligt. Da jeg ikke kender til din specifikke situation, kan jeg ikke svare på, hvad formålet er for dig. Dog kan jeg fortælle at det ofte er motivationen der skal boostes for at opnå et personligt mål. Det kan være at du rent mentalt i nogle situationer sætte forhindringer op for dig selv, som du skal igennem. Det kan også være at du står i en situation, hvor du har nogle valgmuligheder, som du vil have mere klarhed over. Eksemplerne kan være mange, men kontakt mig endelig igen, hvis du har flere spørgsmål eller hvis du ønsker at deltage

Bedste hilsner

Kenneth Dreyer
Outstand1ng Performances

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)