Hej På vegne af en bekendt, søger jeg lidt info om rengøringsbranchen. Er det til at klare sig? Er priserne så lave, at det simpelthen ikke kan betale sig, eller hvad? Virksomheden kommer til at have Storkøbenhavn som målgruppe i første omgang! |
Erfaringer med opstart af rengøringsvirksomhed
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Hej Nikolai Selfølgelig er det til at leve af....... ![]() Man må nok forvente, at man for det meste har arbejdstider, når andre går hjem. Men når dét er sagt - ja så er der da gode muligheder for at kunne leve fint af det. Men send en PM, Hilsen Daxman |
Jeg hører meget gerne fra andre, der har, eller kender folk der har, erfaringer! Links, bøger. Alt har interesse! |
Hej Nikolaj, Hvad vil du vide ?? jeg har været i branchen siden 1989 på alle trin, - vinduespudser, reng. ass, sanitør, inspektør, driftsleder, driftschef, afdelingsleder, direktøren´s 1. mand og m.m.m.m. nu er jeg selvstændig på 3 år vær opmærksom på: - skæve arbejdstider - generelt lave priser, der er altid nogen der vil gøre det billigere - vil du frem skal der hænges i - er der noget du vil vide så skriv på ddf@mail.dk jeg deler gerne ud |
Hej Jeg kender ogsaa en del til rengoeringsbranchen, og mit indtryk er, hvis man leverer kvalitet kan man sagtens faa succes. Derfor er det vigtigt man kan yde den service og den kvalitet man lover som rengoeringsfirma og derfor heller ikke gaar paa kompromis med de krav man opstiller til det arbejde der skal leveres ,for at kunne goere det saa billigt som muligt, saa udebliver kvaliteten jo, og man bliver hurtigt smidt paa porten igen med en daarlig reklame. Jeg tror at flere og flere virksomheder finder ud af, at spare paa rengoeringen er en meget daarlig ide, mao. kvalitet og pris haenger meget ofte sammen og for virksomheder, hvor der kommer kunder er det altsaa vigtigt at der er rent og indbydende. |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)