Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg står overfor at lancere et nyt koncept der skal tage Danmark med storm.

Jeg skal i den anledning bruge en hjemmeside med webshop, hvor mobil og betalingskort kan bruges til betaling.

Med hensyn til sidens opbygning skal den bygges op på nogenlunde samme måde, som den stærkt kritiserede side www.ziinga.dk. - Bemærk venligst at jeg her kun taler om design, og selve sidens opbygning. - Altså ikke selve forretningsideen.

- Hvad vil en sådan side koste i oprettelse? (kom gerne med tilbud)

Mvh. Kristoffer Lebech

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:20

Hej Kristoffer.

Når du skriver den skal ligne Ziinga, skal siden så også indeholde auktion osv. eller er det en traditionel webshop du er på udkig efter? Og Ziinga er blot design-inspiration, eller hvordan? :-)

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 01:23

Casper Blom:

Hej Kristoffer.

Når du skriver den skal ligne Ziinga, skal siden så også indeholde auktion osv. eller er det en traditionel webshop du er på udkig efter? Og Ziinga er blot design-inspiration, eller hvordan? :-)

Hej Casper!

Den skal ikke indeholde auktion men blot køb af forskellige pakkeløsninger, så ja en traditionel webshop. Med hensyn til Ziinga vil jeg gerne efterligne deres overskuelige design og opbygning af selve side.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:26

Kristoffer Lebech:
Hvad vil en sådan side koste i oprettelse? (kom gerne med tilbud)

Det kommer an på dine krav. En webshop kan være mange ting. Du kan bruge et open source system med tilregninger (her tænkes på mobildelen) eller du kan få det lavet fra bunden.

Du må udspecificere dine krav til systemet før du kan få en ordentlig pris.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 01:28

Hvad er forskellen på open source system, og at få det lavet fra bunden?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:30

Et open source system er fx. Prestashop. Her er der kodet en masse ting, moduler osv.

Hvis du får det lavet fra bunden, er det meget dyrt, men du får det også præcis som du vil.

Men uden flere informationer så vil et prisestimat være på måske 30-40.000 kr. Jeg er dog ikke inde i det tekniske omkring mobilbetaling, så jeg ved ikke hvor meget det kræver.

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 01:34

Casper Blom:

Et open source system er fx. Prestashop. Her er der kodet en masse ting, moduler osv.

Hvis du får det lavet fra bunden, er det meget dyrt, men du får det også præcis som du vil.

Men uden flere informationer så vil et prisestimat være på måske 30-40.000 kr. Jeg er dog ikke inde i det tekniske omkring mobilbetaling, så jeg ved ikke hvor meget det kræver.

Jeg vil meget gerne holde mine udgifter nede så meget som muligt, så jeg vil benytte mig af et open source system, da det fuldt ud opfylder mine behov.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:35

Kristoffer Lebech:

Hvad er forskellen på open source system, og at få det lavet fra bunden?

Casper svarede fint nok. Hvis du får lavet systemet fra bunden, så er det DIT.

Mht. mobilbetalingen, så kan jeg anbefale IQsms.dk og den er nem at sætte op, idet brugeren blot skal vide hvad der skal stå i sms'en der sendes. I din shop skal der kunne modtages en besked fra iqsms med nogle værdier og derved skal dit system håndtere disse.

En forholdsvis nem løsning, men du skal regne med at teleselskaberne tager en stor del af kagen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:36

Tror jeg bestemt også det gør :-) Gør det i 99 % af tilfældene, blot et spørgsmål om at få shoppen tilpasset netop din forretning.

Skal der være mobilbetaling?

Ellers kan du fx. Få en webshop med design, dankort-betaling for omkring 20.000 kr. vil jeg tro. Men du kan helt sikkert også finde en der vil lave den for 5.000 kr. :) Så det er mere et spørgsmål om dine krav og budgetter, som Niels også skriver..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:40

Casper Blom:
Ellers kan du fx. Få en webshop med design, dankort-betaling for omkring 20.000 kr. vil jeg tro

For 10.000 kan den laves af getashop.dk og det er med hosting for et år, betalingsgateway. Dertil kommer så udgifter til PBS.

Dertil kommer så også specielle tilretninger som de sikkert også kan lave.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)