Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino App

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sat og kigget på min Iphone og tænkt: "Hvorfor er der ikke en fin Amino app på min mobil?"

Thorborg... Please  Crying

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 18:55

Det kunne jo være for plus medlemmer..  men kunne nu være generelt fedt med en mobil version/app ..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:58

Der er bare så mange andre ting jeg heller vil bruge vores penge på og jeg bruger selv Amino på min Ipad og iPhone hver dag og den virker, men det kan da blive bedre.

Dbh Martin

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:08

Koster det virkelig 25'000 - 50'000 at få lavet sådan en app? Ô 
Amino er også en utrolig bred side med tonsvis af indhold, det er klart at det ville være svært at få alt dette ind under en app. Men måske ville det være nemmere og billigere at dele det op?

Forum. Blog. Iværksætter Leksikon. Og andet der ville være let at tage med?

Jeg tror godt du ville kunne sælge den til omkring 25.- da vi gerne vil betale for sådan en slags app. 
Klart nok ville flest downloade den hvis den var gratis, men dem der tager amino seriøst ( som er dem der bruger amino og gerne vil have en app) er også villige til at betale for den. 

/ Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:30

Selvom alle gerne vil have den og Thorborg ikke godkender det lige nu.

Så må man jo bare vente!

Men der er jo også andre muligheder, hvis vi nu allesammen gerne vil have den, så kan der hurtig smides en Paypal donation op.

Så kan folk give hvad de mener den er værd, når det når et respektabelt niveau kan projektet igangsættes.
Alle vil have Thorborg satser på det er rentabelt, hvorfor ikke dreje den rundt for engang skyld?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:53

Lasse:

Selvom alle gerne vil have den og Thorborg ikke godkender det lige nu.

Så må man jo bare vente!

Men der er jo også andre muligheder, hvis vi nu allesammen gerne vil have den, så kan der hurtig smides en Paypal donation op.

Så kan folk give hvad de mener den er værd, når det når et respektabelt niveau kan projektet igangsættes.
Alle vil have Thorborg satser på det er rentabelt, hvorfor ikke dreje den rundt for engang skyld?

Hej Lasse!

Ja lad os da prøve og lave en form for donation til et Amino App. 

Så må vi se om nogle her inde er frisk på lave en fed app til de penge vi nu for samlet sammen... 

Er det noget du sætter op?

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 20:27

Martin Thorborg:

Kære venner

Vi har ikke pengene til det desværre.
Og skal vi lave noget, så bliver det en generelt mobil webløsining og ikke en app til en specifik tlf.
Men hvis der er en der gider at lave en til os, så er det jo noget andet.

Dbh Martin

Alt til sin tid... 

Men tror nu nok at dit besøgstal vil vokse ganske meget hvis du laver en Iphone App. 

Nu ved jeg ikke hvad tallene siger fra Facebook hvor mange mennesker i % som bruger Facebook App og hvor mange mennekser i % som logger på via sin datamaskine...

Men det er da værdt at overveje - lad os sige at du har 100.000 bruger på Amino, 10% har iphone, det vil sige 10.000 bruger, og lad så nu sige at ca. halvdelen køber et Amino App til deres telefon til ca. 25 kr. 

Det er 5000 Amino bruger med Iphone x med 25 kr. det bliver 125.000 kr.

Ja det er jo bare et forslag, og ud over det - kan man tænke på om der kan sættes nogle reklamer ind på sin Iphone app. 

Om det er mulighed for det, ved jeg ikke... men det er jo sjovt og regne på det...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Jeg har også tit tænkt på det. Hvis amino har et api eller en eller anden snitflade, så vil jeg meget gerne udvikle app'en.
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:38

Nu er jeg ikke erfaren i asp og mon ikke Thorborgs ansatte kan klare at hente en knap fra Paypal.

Men hvis det ikke kan klares, kan jeg godt sætte en side op, som aminoer kan betale igennem.
Det kræver dog jeg får en paypal email som er tilknyttet Amino.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:45

sdk:
Jeg har også tit tænkt på det. Hvis amino har et api eller en eller anden snitflade, så vil jeg meget gerne udvikle app'en.

Lyder godt... Men først må vi jo høre om Martin Thorborg vil have lavet det.. så kan det jo være vi kan få tilgang til en API og vi kan kigge på hvad det vil tage og lave sådan en ;)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)