Min svigerinde som driver Buttercup Travel i Korat er ved at bygge et mindre Hotel overfor The Mall. Jeg har påtaget mig opgaven at finde 1,5 mill fra investorer i DK. Hvordan gør man det, når det skal gå stærkt? Jeg kan tilføje at jeg selv har set byggegrunden for 1 uge siden. Jeg bor i Korat hvert år idet min kone kommer derfra. Byen er meget stor (2. største i thailand) men er ikke en turistby. Hovedattraktionen er et fantastisk indkøbscenter med badeland og talrige restauranter. Hotellet kommer til at ligge med udsigt til indkøbscentrets kunstige vandfald og 150 meter fra badelandet. For mig findes bedre beliggenhed ikke. prisen for et værelse vil ligge på ca 150 kr pr overnatning (byen er generelt billig at bo i). Ring eller skriv for mere information: kp@atrading.dk / 26108080 Projektet kan også støttes på forskellige måder: Hos Buttercup Travel kan du købe hotel gavekort (hoteller i hele thailand) Eco Hotelgavekort kan købes fra 1500 kr (7 dage i 2-3 stjernet hotel). Det betyder at du kan bo på hotel efter eget ønske til ca halvpris af onlineprisen på diverse hotelwebesites Mvh Kenneth |
restaurantmæglerne.dk og flere af dem der normalt formidler salg af cafeer og.lign kan oftest hjælpe med finanserne, men jeg tror ikke rigtig de kan så meget når det er nybyg i udlandet.
du skal nok ud på det "grå" lånemarked, da banker ikke og real kredit ikke rører ved den slags.
Jeg tror det er en MEGET svær opgave du har sagt ja til, men du har jo nok en plan.
Pøj pøj med det.