Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til shop ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger nogle nye udfordringer, og
jeg ønsker derfor at starte en ny webshop, men jeg har ikke lige nogle
konkrete produkter eller produktkategorier som jeg ønsker at sælge
inden for.

Så derfor ville jeg høre om der var nogle af jer som havde nogle gode ideer. Jeg har nogle få krav til forslagene.

-
Det skal være noget som kan sælges på nettet(dvs "mindre" ting som er
forholdsvidst nemt at sende, ikke fx vaskemaskiner osv.)

Hvis
du har nogle gode ideer som du gerne vil af med så smid dem her eller
på en pm. Så snakker vi lidt om det :) Hvis du kommer med en god ide
kan vi snakke om noget betaling :)

M.V.H

Christian Lybæk

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:50
Hej

Du kan sende mig din e-mail adresse og jeg vil sende dig et amatør lavet katalog over de småting som jeg kan tilbyde og som jeg selv sælger godt af.

Mvh. Jan

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:26
Hej Christian

Fedt at du vil have en webshop. Men husk nu, at du kun får succes hvis du brænder for din idé.

Og så lyder det jo umiddelbart nemt og bekvemt at være indehaver af en webshop. Men der er meget man skal vide en del om og overveje inden man går i gang:

- hvilket system skal min webshop være baseret på ? Serverplacering (stabilitet er alfa og omega).

- hvad skal jeg handle med (hvad interesserer mig og hvad er der penge i ?)

- skal jeg have en indløsningsaftale for betalingskort ? (vær opmærksom på chargeback gebyr kr. 250,- pr. produkt).

- skal jeg indkøbe et lager eller skal opnå en dropshipping aftale med en leverandør ?

- aftaler med leverandør omkring forholdsregler ved kundereklamationer, returvarer osv. Hvem hænger på hvad ?

- produktansvarsforsikring (som mellemhandler kan du også ifalde erstatningsansvar)

- markedsføringsloven

- kendskab til markedet omkring de enkelte produkter eller decideret branchekendskab (produkt/-   branchekendskab øger dine overlevelseschancer betydeligt)

- markedsundersøgelse (er markedet mættet for den branche som du overvejer at starte i ?)

- osv osv.

Håber du kunne bruge lidt af det ?

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
En af de ting, hvor man næsten altid kan skille sig ud fra konkurrenterne er flotte billeder og gennemarbejdede tekster. Det er utrolig så lidt folk sommetider gør ud af deres salgstekster, i forhold til hvor meget de kan påvirke den potentielle kunde, der sidder og læser dem :)

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:00
Hej Lybæk

Nu siger du at det skal være nogle små ting. Hvorfor ikke starte en shop der sælger programmering? Jeg og en kammerat har startet en lille programmeringsshop, og vi ville da gerne starte noget op sammen med dig. Hvad siger du? Vi kan finde ud af en masse websideprogrammering, og der er mange firmaer/private der efterspørger dette til ikke alt for mange penge.

Hilsen Adam

Du kan kontakte mig på bratsch@ofir.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)