Jeg synes det grafiske holder rigtig godt, pånær udseendet af venstremenupunkterne med dobbeltstriben.
Navigationsmæssigt synes jeg der er alt for mange menuer til venstre. Som privatbruger er jeg mest interessert i bare at se billederne og ikke så meget i tilbud til virksomheder. Overvej evt at inddele billederne i små, mellemstore og store istedet for de mange 30x30,40x40 etc.
Fotografierne af billderne tager sig godt ud og sælger varen godt.
Fin hjemmeside ... Jeg vil ikke give ret i at det er overflødigt at brige rammemål som menu. Det giver en hurtig navigationsmulighed, så man kan undgå at checke billeder der fx. er for små til sin smag.
Jeg syntes det er en stor mangel at det først er sidst i menuen der står om dig som kunstner. Jeg ledte i et stykke tid for af finde ud af om det var dig selv der lavede billederne.
Hvis du fremtidig kun vil sælge dine egne malerier, syntes jeg at du skal profilere dig selv meget tydligere. Og ikke kun som galleri.
Først og fremmest vil jeg give Jesper ret, i at siden er uoverskueligt, fordi der simpelthen er for mange menuer.
En løsning på dette kunne være først og fremmest at slå nogle af menupunkterne sammen. Samtidig kunne du også benytte dig af en fold-ud menu (undermenu), hvor f.eks. alle billedestørrelserne var lagt ind under et menupunkt der hed “malerier efter størrelser”. Dette har den fordel at det ikke "fylder" for meget, men stadig bevarer den hurtigt adgang til menupunkterne.
Så er der absolut også den mulighed at lave flere hovedmenuer end "varerkatalog m.m." og "betaling m.m.", simpelthen for at give brugeren et helt basalt overblik.
Det er flotte og inspirerende malerier du maler, men mit fokus bliver desværre fjernet fra dem og kommer over på menuen, hvor rammerne omkring de forskellige menupunkter forvirrer øjet. Opdel menuen som tidligere nævnt i denne tråd i færre menupunkter med undermenuer og fjern rammen omkring dem.
Overvej måske også at lave en slags wizard, hvor man kan vælge f.eks. rammestørrelse, vælge maleri og herefter evt. også købe en svæveramme eller andet til maleriet. En kunstnerside som jeg godt kan lige er for Benny Doré.
En sidste ting er dit domænenavn - mit øje har det med at læse i ordbilleder og derfor ser jeg dit domænenavn som galleri-kroejer-shop.dk :)
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.