Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med flot regnskab sælges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, men du burde nok skrive at det er print, og hvormange der er lavet hos hver produkt. Jeg køber nogen gange kunst, og ville godt købe en ægte, men ikke en kopi, og så er det lige meget om rammen er håndlavet :-) men ellers godt fundt på,  , Du har fundt på nogen webshoptyper jeg ikke har set før. Du burde kører det vider selv...

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:20
Du skriver:
Varelageret er meget attraktivt og særdeles
veltrimmet. Den bogførte værdi er ca 750.000 – men jeg har altid været
dygtig til afskrivninger. I den forbindelse skal man huske at
varelageret er penge. Salgsværdien – med mine attraktive priser – er
realistisk set et par millioner.

Hvad menes der med at du er dygtig til at afskrive ??? for man kan vel ikke afskrive penge, selv om de er en handelsvare. Det ville ihvertfald være en genial måde at tjene skattefri kroner på )

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:58
Jeg har nu fundet en løsning hvorefter aktiviteterne kører videre med mig på sidelinien.

Dog mangler endnu en løsning for www.margrethe2.dk - så hvis du er interesseret hører jeg gerne fra dig!

Hilsen Teddy

Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:00
Undskyld mig - blot af nysgerrighed, men hvordan kan man ''ikke have tid'' til at tjene l,1 mio.kr. årligt ? Eller som bibeskæftigelse 10-15 timer ugentligt over t.kr. 400'', hvilket svarer til en timeløn på 5-600 kr. ?

Hvad er det lige, jeg har overset her ... ?

Venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:15
Der er noget der hedder skat, der nupper 70% når du er oppe i de årslønninger - og så tid til det man kan lide eller hvor man kan tid på noget andet hvor man  tjene det samme eller mere.  Hvis du selv prøver det en dag ville du kunne forstå det og  Det er det du har overset :-)

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:24
Hej Teddy

Har du stadig din shop til salg? så kig forbi www.webshop4sale.dk - ganske gratis. Bær over med os, vi er åbnet for 15 minutter siden, så du må have lidt tålmodighed med henvendelserne ;)

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)