Hej Amino, Jeg har oprettet en sag inde på Nationen hos Ekstra Bladet. Håber nogle har interesse i at læse den, og meget gerne klikke på "klik her for at støtte sagen" - Dog kræver det at man opretter en profil derind hvis man ikke i forvejen har. Jeg håber og beder virkelig for at min far snart kan få fred til at leve uden at blive jagtet af kommune og jobcenter. Det bedste der kan se, er at de tager sagen op og evt. kommer i avisen.
PS. Dette er ikke tænkt som et indlæg som hedder "hvor har jeg det bare hårdt", men som et opråb om at vores samfund er skruet HELT forkert sammen hvad angår denne sag. |
Sag på nationen (Ekstra Bladet)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
K
|
En rigtig trist historie, men vil du have hjælp eller fokus på problemet, så er nationen på EB nok ik det bedste sted... Hva med sider som f.eks Netdoktor.dk eller sind.dk (mener den hedder det)... Der sidder kompetente fagfolk eller personer med samme type problemer, som er meget mere konstruktive, end mange af brugerne på nationen, som mere går op i at svine hinanden til, fremfor at hjælpe... |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)