Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs router

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle gadgetsglade aminoer - Jeg står og skal købe en ny trådløs router - hvilken skal jeg købe samt er god til det lille firma med 3 bærbare som skal kobles op.

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Dette vil jeg meget gerne hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at sende en mail på info@tk-datateam.dk - så finder vi den trådløs router der passer til dit behov.

Fortsat god dag.

dbh,

Morten Dal

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en almidelig router ved jeg det ikke. Men hvis du skal bruge en til mobilt bredbånd, er en Huawei E5 med et 3 abonnement en rigtig god løsning.

Vi har selv testet den med tre opkoblede computere, og det spillede simpelthens så vildt. Men det skal så også siges at vi sad i København, hvor der er smæk på hastigheden.

Det fede ved den er, at man kan tage den med ud i det gode vejr, hvis man skulle få lyst til det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været meget glad for min Linksys 610N. Den er stabil, der er to radioer (en til 2.4 og en til 5 GHz-båndet, der kan køre samtidig) og båndbredden fejler ingenting (kan overføre med 4-5 MB/s trådløst med 802.11n).

http://www.linksysbycisco.com/EU/en/products/WRT610N

Den koster vist i omegnen af 1200 kr. (incl moms)
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for meget hurtigt svar - hold k... hvor det rykker hos Amino - SÅDAN !

Jeg kigger på jeres svar, og vender stærk tilbage med evt. spørgsmål.

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra Søborg
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også se på en ZyXEL...

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus og jer andre som har svaret.

Takker for jeres svar -

Vi har fået et tilbud af Telenor om gratis trådløs router, idet vi havde både bredbånd og telefoni hos dem Smile

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan det er i dag, men den gratis trådløse router telenor (dengang cybercity) pushede mig var noget være lort. Mangel på support af nye standarder, og ikke engang hurtig på de gamle som den ren faktisk supporterede.

Det løftede derfor vores interne netværk gevaldigt da vi valgte istedet at købe en d-link dir-655 til ca. 700,-. Opsætning og løbende administration blev meget nemmere, og hastigheden på både trådløs og kablede forbindelser blev mærkbart bedre (det hænger i høj grad også sammen udnyttelsen af gigabit-forbindelser og trådløs "n" teknologi, dog har forskellige tests vist at routeren også er hurtigere end sine konkurenter på den gamle standard.)

Det kiksede var så at vi rent faktisk stadig havde brug for cybercity routeren for at komme på internettet, fordi de brugte en eller anden mærkelig godkendelsesprocess som ikke var supporteret af d-link routeren. Vi havde således stadig et "svagt led" ud mod internettet, men da vores forbindelse alligevel ikke var større end 6 mbit var det ikke noget problem. Det var den interne kommunikation på netværket vi for alvor havde brug for at få speed'et op.

Dir-655 er temmelig anmelderrost og sælges til en meget rimelig pris. Hvis du ikke er overbevist er det jo bare selv at dykke i diverse anmeldelser, og måske finde noget som passer endnu bedre til netop jeres behov..

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg gav 165 kr for min trådløse N-standard router fra kina og det er nok den mest sejlivede router jeg har haft længe, jeg har stresstestet den på kryds og tværs og den har ikke endnu tabt en forbindelse, gået ned i hastighed eller genstartet, hvilket alle mine dyre routere gjorde en gang imellem :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Dine erfaringer er skrevet bag øret, og jeg vil ihvertfald undersøge markedet for omtalte router.

Og de kr. 700,- er jo givet godt ud, såfremt Telenor´s router ikke holder hastigheden.

Hilsen

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)