Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPA, CPC, Leads, etc...?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

En anden fordel ved leadkampagner er forøvrigt at du ofte har mere frit spil. Ved en klikkampagne skal du altid holde dig til de standard tekster som annoncøren har specificeret. Men ved leadkampagner har man ofte frit spil til at udformer unikke tekster der passer bedst ind på ens eget site.

 

Sé, det er jo ikke helt uinteressant for en tekstforfatter som mig :-)

Tak for feedback!

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Tak for din fine og meget grundige gennemgang. Jeg gemmer den til senere brug, når engang mit website er klar til at få kampagner på.

Det bliver interessant for mig at se, hvad jeg kan finde af relevante kampagner. Mit website er som nævnt engelsksproget og vil indeholde anmeldelser af primært musik, såvel gamle klassikere som helt ny udgivelser, men også anmeldelser af visse musikrelaterede dvd'er og bøger.

De anmeldte varer vil kunne købes gennem Amazon.com, Amazon.uk, Amazon.de og iTunes, og jeg håber så på, at der også kunne komme en pæn indtægt fra eksempelvis CPA kampagner, måske for hi-fi anlæg og udstyr eller måske nok langt mere sandsynligt for iPhones eller lignende.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da lige nævne at vi er blevet tilbudt at køre flere af vores CPA kampagner som klikkampagner istedet og selvom prisen er høj i forhold til andre klikkampagner på markedet, så kan det stadig bedre betale sig for os at køre CPA.

Vi er også blevet kontaktet af et firma, som kører viral marketing og gerne vil have nogle videoer op fra en mobilproducent. Der afregnes pr. afspilning og brugeren forlader ikke vores side, det kunne være ret godt i forbindelse med vores anmeldelser, så det overvejer vi stadig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Vi er også blevet kontaktet af et firma, som kører viral marketing og gerne vil have nogle videoer op fra en mobilproducent. Der afregnes pr. afspilning og brugeren forlader ikke vores side, det kunne være ret godt i forbindelse med vores anmeldelser, så det overvejer vi stadig.

Interessant. Jeg hører gerne mere. Evt. i en PM.

Hvilket firma, hvilken mobilproducent og til hvilken pris pr. afspilning?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får du enten i aften eller i morgen. Send en PB som jeg kan svare på (så husker jeg det). Er på vej ud ad døren nu Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)