Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing på facebook

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en gruppe du har lavet, ikke en fan side Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet den, og lav en side med samme navn, i stedet.

Du kan ikke sende updates til dine medlemmer, når det er en gruppe, i hvert fald ikke så det kommer på deres væg.

Så kommer det som "opdateringer", som de fleste folk aldrig ser på.

Men ja, som Thorborg siger, kig lidt på Simon Mørchs blog, der står sgu meget nyttigt! ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst Simons blog og hørt den her http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html
Det var det der inspireret mig.
Jeg er også ved at få lavet et hjemmeside der tiltænkt affiliate, men den ikke færdig i nu.
I Simons blog forholder han sig til de annoncer i højre side på facebook og det har jeg nogle spørgsmål til.
Kan mand i de annoncer linke direkte til den side mand har en affillate aftale med eller skal den ind over ens egen hjemmeside med baner på først ?
Kan mand stile de annoncer til helt bestemte grupper som nu At rejse er at leve og hvordan gør mand ?
Simon M fortæller om at han skriver nogle guider han så får oversat til flere forskelige sprog. Her der nogle der kan give nogle eksempler på dem ?

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det vil jeg gøre så, som siker kan se så er jeg lidt grøn med hensyn facebook Tongue Tied
Du mener en side ligsom min private side ?

 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en Officiel side eller en Community-side ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.Ide:

Jeg har læst Simons blog og hørt den her http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html
Det var det der inspireret mig.
Jeg er også ved at få lavet et hjemmeside der tiltænkt affiliate, men den ikke færdig i nu.
I Simons blog forholder han sig til de annoncer i højre side på facebook og det har jeg nogle spørgsmål til.
Kan mand i de annoncer linke direkte til den side mand har en affillate aftale med eller skal den ind over ens egen hjemmeside med baner på først ?
Kan mand stile de annoncer til helt bestemte grupper som nu At rejse er at leve og hvordan gør mand ?
Simon M fortæller om at han skriver nogle guider han så får oversat til flere forskelige sprog. Her der nogle der kan give nogle eksempler på dem ?

Det er jo bare en URL som din Facebook reklame fører dig hen til.

Det kan sagtens være en kampagne, som der ligger på et Affiliate Netværk, men jeg tror ikke det kan betale sig, når du også skal betale for Facebook Annoncen, men det må du jo selv lige finde ud af.

Du må meget gerne melde tilbage, om det kan betale sig, for så kunne jeg måske også godt tænke mig at prøve det af.

Ja, du kan sagtens lave en Facebook Annonce, som henviser til din side. Bare gå ind på din side, så står der ét eller andet sted, ét eller andet med "Reklamér for din side", eller noget lign.

Jeg forstår ikke hvad du mener med det sidste? Skal vi give eksempler på nogle af Simon guides?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html

Tak for svar

I denne her nævner Simon, at han tjener på Affiliate aftaler i nogle guides, han bla, for oversat til finsk. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad han laver og  skriver konkret.

Hvis der er nogle der har nogle eksempler på det er jeg intreseret.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.Ide:

 http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html

Tak for svar

I denne her nævner Simon, at han tjener på Affiliate aftaler i nogle guides, han bla, for oversat til finsk. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad han laver og  skriver konkret.

Hvis der er nogle der har nogle eksempler på det er jeg intreseret.

 

Hvorfor vil du have konkrete eksempler?

Du skal jo "bare" finde en reklame på et Affiliate Netværk, som f.eks. handler om Gadgets, så skal du skrive en artikel, om at Gadgets, og om at denne specielle side er vildt fed osv.

Eller også bare smide et Google AdSense plugin ind, så den auto finder nogle relevante annoncer for din artikel.

Glæder mig til at se det, hvis du får det op at køre! :-)

 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)