Mig bekendt var det nu en hel server som blev hacket og ikke specifikt en magento. :-) |
Jeg er åben for flere bud. Kom på banen, drenge! ![]()
Debat
Mig bekendt var det nu en hel server som blev hacket og ikke specifikt en magento. :-) |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
|
Jeg er åben for flere bud. Kom på banen, drenge! |
|
Tjek lige deres hjemmesider igen inden du skriver... :) derudover gider jeg ikke engang at diskuttere det her, det er op til jer selv om i bruger det. hvad rager det os mig, kan da være HELT ligeglad ! |
Nu var det heller ikke det min tråd skulle omhandle, så jeg synes det er i orden, at I lader den ligge her.
|
|
Alt har interesse, så endelig skriv! |
Med dit budget in mente tror jeg ærligt talt du kommer længst, ved at starte en webshop op fra bunden. Hvis vi medregner alle udgifter, inkl. de timer indehaveren skal ligge i det opsøgende arbejde med at skaffe leverandører, så er det nærmest umuligt, at stable en fornuftig webshop på benene for 20-25k.
Skåret ud i pap skal du nok (mindst) fordoble dit budget, før du finder en der er villig til at sælge en webshop til dig, der lever op til dine krav. |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Selvfølgelig er det muligt, at finde en allerede kørende webshop til mit budget og krav. Det er jo ikke fordi kravene er vanvittig store, så jeg er sikker på, at det kan lykkes. Om ikke andet, er jeg også åben over for et partnerskab eller lignende, |
Ja i teorien er der jo så meget der er muligt. Men fakta er nu engang, at det, i skrivende stund, er over tre uger siden du oprettede den her tråd.... Og du har tilsyneladende ikke fundet en webshop endnu. Med andre ord skal man godt nok lede længe efter en tråd herinde, hvor folk der vil købe noget, ikke har fået et tilfredsstillende tilbud efter tre uger. Så jeg vil stadigvæk mene du bør overveje enten at gøre dit budget større eller starte en webshop op fra bunden. Sat lidt på spidsen vil du have noget der er fire æbler værd, men du vil kun betale 2 æbler for det.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Det er også fair nok, at du har det synspunkt. Men jeg har nu fået tilbudt et par stykker men det har bare ikke haft min interesse. Så jeg ser stadig, at der er muligheder. |