Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop købes

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :

ss3826 skrev dette indlæg: 08-11-2010 16:33:

Mike det script du bruger der er ikke et du selv har lavet, og er ulovlig af sælge "GNU General Public License" slå det lige op inden du prøver at foretag KRIMINALITET, der er strafbart i Danmark!. 

 

:)

 

Hvad snakker du om eller hvad vil du sige til mig?

Hejsa.

Det er da ikke ulovligt at sælge software under GPL. Det eneste krav er at køber på forlangende kan få udleveret kildekoden og har de rettigheder der ellers er foreskrevet i licensen, f.eks. at måtte bruge softwaren til alle formål.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har noget som måske kunne have din interesse !

Du har bare ikke nogle kontaktoplysninger i din profil... Vil du sende mig en PM med dine kontaktoplysninger, telefon eller email.

Det er jo finanskrise, men eftersom jeg nægter at leve af havrefras og flåede tomater, men skal have bøffer på bordet, har jeg et godt tilbud til dig der matcher dit budget.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg har noget som måske kunne have din interesse !

Du har bare ikke nogle kontaktoplysninger i din profil... Vil du sende mig en PM med dine kontaktoplysninger, telefon eller email.

Det er jo finanskrise, men eftersom jeg nægter at leve af havrefras og flåede tomater, men skal have bøffer på bordet, har jeg et godt tilbud til dig der matcher dit budget.

 

Det lyder godt - du skal være velkommen til at skrive.

Nej, jeg kan godt se, at min profil mangler kontaktoplysninger - det må jeg hellere se at få opdateret på et tidspunkt. Men du kan kontakt mig på min mail: kristensen_9@privat.dk - jeg er på vej ud af døren nu, men er hjemme om et par timer, så der svarer jeg dig.

Ja, det har du fuldstændig ret i. Det er da også urimeligt, hvis du skal leve under de vilkår, så jeg vil da håbe, at jeg kan bidrage lidt til at få dig på rette vej igennem krisen, hvis dit tilbud og projektet er interessant nok. Wink

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er mig du vil snakke med kan du ring til mig på 27986374. Hvis det vare mig.

Du kan bare ringe til mig nu. Big Smile

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

henblik på salg, ulovlig både med opensource og domaine køb o&l.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ss3826:

henblik på salg, ulovlig både med opensource og domaine køb o&l.

Du har fat i noget med domæner...

Men jeg har da ret til at sælge opensource software hvis jeg vil. Selv software under GPL kan jeg sælge uden problemer - er du sikker på at du har gjort dit hjemmearbejde ordentligt?

Prøv evt. at læse: http://www.gnu.org/philosophy/selling.html

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ok så dette er ikke et selvfølge, dog i det script MIKE har kørt (oscommerce) http://www.oscommerce.com/about/copyright <- læs.....

derudover er det jo idioti at opsætte sin shop, med noget kendt software, da det er et ømt mål for hackere ( især webshops).

Der er jo så mange exploits at det er ufatteligt.

Du må selv om du anvender gratis scripts.....

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ss3826:

ok så dette er ikke et selvfølge, dog i det script MIKE har kørt (oscommerce) http://www.oscommerce.com/about/copyright <- læs.....

derudover er det jo idioti at opsætte sin shop, med noget kendt software, da det er et ømt mål for hackere ( især webshops).

Der er jo så mange exploits at det er ufatteligt.

Du må selv om du anvender gratis scripts.....

OK - så alle der bruger kendte webshops er idioter ??? Den holdning tror jeg ikke du finder bred opbakning til.

Det er vel vidst ligesom at sige at alle der bruger ruko-låse er idioter, fordi det er et ømt mål for indbrudstyve som garanteret har set et utal af dem.

Kan du have en super aften ! :-)

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

opensource kan exploites MAX! google bare nogle velkendte shops navne og exploit, se så hvad en 16'årig med lidt for meget fritid, og lidt forstand på sql injection kan gøre haha. du må da være skør

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 9 (81 indlæg)