Hej Kasper, det var dejligt at høre - så kan jeg bedre overskue at skulle skrive unikke tekster til begge webshops - og så bruge de samme fotos. Tak skal du have. Mvh Pernille
Jeg ville nu følge de andres råd og optimere dobbelt på en enkelt webshop frem for at have 2 sideløbende webshops. Dine kunder vil blive forvirret over 2 ens webshops med samme produkter, men under forskellige navne.
Hej Kasper, det var dejligt at høre - så kan jeg bedre overskue at skulle skrive unikke tekster til begge webshops - og så bruge de samme fotos. Tak skal du have. Mvh Pernille
Men du bør alligevel skrive unikke titler og alt-tekster til dine billeder. Jeg ved ikke om det vil sige noget i forhold til DC - der er vi vel nede under bagatelgrænsen.... det må SEO-eksperterne kunne svare på.
Men det vil jo give dig nogle flere keywords, at blive fundet på... Så en SEO-fordel kan man vel ikke komme udenom det er :)
Bortset fra det vil jeg alligevel mene det er en fordel jo mere unikt indhold du kan have - inkl. billeder.
Der er jo en god grund til mange af de mest succésfulde webshops får taget deres egne produktbilleder - også selvom de sælger mærkevarer med et rigt katalog over generiske produktbilleder...
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)