Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min ide ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

I har altid været til stor hjælp når vi har været i tvivl om noget, så håber i kan hjælpe mig igen med lidt feedback :)

Jeg overvejer at købe et hus på tvangsauktion, sætte det i stand og bo der i 1 års tid.

Når den er i tip top stand vil jeg så sætte det til salg..

Og jeg har undersøgt en masse ting om det, i følge skat så er det ikke ulovligt når jeg har tænkt mig at bo i huset.

Hvad synes i ??

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:16

Emrah:
Hvad synes i ??

Udemærket idé - vær dog sikker på ikke at byde for højt på 1. auktion eller vent til 2. auktion, hvor huset skal sælges.

Fastsæt grænsen for hvad du vil byde ud fra økonomiske beregninger, forelsk dig aldrig i huset, og tag aldrig en kvinde med ud og kigge på et hus du vil byde på.

God vind.

Køb ren argan olie her

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:26

jeg har selv gået og tænkt på noget af det samme....men er der nogle herinde der har prøvet det før ? der er jo SYG mange papir man skal gemmengå. og så er der noget der hedder største beløb og sådanne noget?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:27

Det er selvfølgeligt ikke ulovligt at købe et hus, sætte det i stand, og derefter sælge det. Og man skal heller ikke betale skat af en eventuel fortjeneste, hvis man sælger det igen efter selv at have boet i det. Men det ved du jo. Om det er en god ide, er faktisk umuligt at sige, for måske kan du ikke få huset solgt til en fornuftig pris, og så kan du naturligvis heller ikke trække underskudet fra. Men der er da gode muligheder for at købe huse på tvangsauktion til meget fornuftige priser. Men det er jo heller ikke gratis at modernisere det, og jeg har faktisk set mange huse, som amatører har moderniseret og ødelagt mange gode materialer! Så det kræver, at du er god til det, og det er en modernisering, der falder i købernes smag. Finder du et billigt hus i et rimeligt godt kvarter, lægger masser af arbejde i det og laver det i en god håndværksmæssig kvalitet, så er chancen for en fornuftig gevinst da til stede. Har du ikke tidligere været med på en tvangsauktion, så få en rådgiver med. Og det gælder også ved besigtigelsen af huset inden auktionen, - der er jo ikke nogen form for garanti for, at det ikke vælter sammen i næste storm, er fuld af svamp og husbukke m.m. -  Held og lykke med planerne. 

]

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:31

- vil blot tilføje, at der god information at hente på tvangsauktioner.dk, men det har du jo nok fundet ud af.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)