Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende fordrag ?.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-12-2006 15:48:23
Forfatter: Idenion
Well, Danfoss er jo ikke ligefrem en virksomhed der fylder vores hverdag.. bortset fra hvis man går meget op i at kigge på radiatortermostater ;)

I sønderjylland er der stor bevidsthed omkring Danfoss og JMC, fordi der faktisk ikke er så meget andet at være ''stolt'' over. Sønderjylland er håbløst kedeligt - og det må jeg godt sige, eftersom jeg selv oprindeligt er sønderjyde. Jeg har erfaret på egen krop hvor sandt det udsagn er!

Men i resten af landet tror jeg altså at kendskabet for det meste er begrænset til visse dele af erhvervslivet. Lige med undtagelse af Danfoss Universe, måske.. ved ikke om det har sat sig fast hos danskerne efter den massive kampagne i år.

Anyway, sikke OT vi kom dér.

AHH han er noget indenfor radiatorer... Tjener man godt på det (ja, nu tager jeg pis på dig Majbrit).
Jeg var ikke klar over at DF direktør/ejer hedder Jørgen, man lærer jo noget nyt hver dag
Lige bortset fra et par bekendtskaber i og fra Sønderjylland, er det ikke det store jeg kender til området (bortset fra vores krigshistorie).

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 16:04
Nej, det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg troede nu alligevel at man kendte ham, da han jo er voldsomt engageret i iværksættere og inovation.. Men det kan da godt være at det kun er hernede at man kender ham...Hmmmm. - Nu råber sønderjyder jo også sjældent så højt at det høres allevegne, -og det er måske derfor at du ikke mener at vi har andet at være stolte af, men der er jeg så ikke enig.. Jeg mener faktisk er der findes mange inovative folk i det sønderjyske, men man kender dem bare ikke, men produkterne kender man..
Linak er et andet godt eksempel.. De gjorde hæve/sænke borde til hvermands eje, da de længe lavede hospitals senge, som kan hæves/sænkes.. Men ingen kender Bent (jeg kan ikke huske efternavnet, -det bruger vi ikke hernede :) )

Og på tøjsiden er vi også godt med.. Minymo laves i sønderborg sammen med Peppercorn og flere andre kendte tøjmærker under Møller & Co.

Tja, sådan er der så meget - og jeg syntes bestemt ikke at her er kedeligt

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:14
Dato: 18-12-2006 16:03:54
Forfatter: Christobel

Linak er et andet godt eksempel.. De gjorde hæve/sænke borde til hvermands eje, da de længe lavede hospitals senge, som kan hæves/sænkes.. Men ingen kender Bent (jeg kan ikke huske efternavnet, -det bruger vi ikke hernede :) )

Jeg troede at det måtte være en Københavner der havde været så genial, der kan man bare se ;)

Dato: 18-12-2006 16:03:54
Forfatter: Christobel

Og på tøjsiden er vi også godt med.. Minymo laves i sønderborg sammen med Peppercorn og flere andre kendte tøjmærker under Møller & Co.

Tja, sådan er der så meget - og jeg syntes bestemt ikke at her er kedeligt

Who?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)