Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af virksomhed samt hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har længe gået og overvejet at starte egen virksomhed da jeg synes det kunne være rigtig spændende, og derudover brænder jeg for at arbejde med computere, gadgets og anden IT hvilket også er det som min virksomhed skal handle med.

Men for at jeg kan komme ordentligt igang synes jeg at jeg mangler at få svar på rigtig mange ting som jeg er stødt ind i her under idéfasen og dem håber jeg selvfølgelig at i kan hjælpe med :)

Planen med virksomheden er at jeg vil sælge IT og supportløsninger og jeg vil først og fremmest starte med at udbyde dem i en webshop da jeg er studerende og derfor ikke har tid til at stå i butik (men planen er at der senere hen også skal laves en "fysisk" butik)

Men nogle af de første ting jeg er støt ind i er bl.a. firmanavn. Lige pt. er mit firmanavn: Royal-Tech og jeg ejer også domænet www.royal-tech.dk. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om navnet først og fremmest og hvis i har bedre forslag så er i velkomne til at byde ind :)

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at få af vide hvordan jeg får et CVR-nummer. Jeg har nemlig været ved at opsøge forskellige grossister og de beder alle sammen om et CVR-nummer :)

Jeg vil som sagt også gerne starte med at det hele er en webshop. Jeg kan godt selv finde ud af at redigere hjemmesider og så videre, men det med at lave designs og programmere databaser osv, er ikke min stærke side. Jeg kunner derofr også godt tænke hvis i kunne dele nogle erfaringer mht. hvordan i startede jeres webshop (hvis i har en) og hvem i har brug at udbyder, hvem i har haft til at lave design, hvor meget det har kostet samt alle andre ting som i finder relevante :) Jeg står nemlig lidt på bar bund i forhold til dette emne - jeg har nemlig prøvet at søge på nettet men der er rigtig mange forskellige løsninger og jeg vil gerne være sikker på at vælge den "rigtige".

I er også velkomne til at biddrage med andre erfaringer osv. som i mener kunne være nyttige for mig :) 

Jeg håber at i kan hjælpe mig med ovenstående og samtidig også med  fremtidige spørgsmål :)

Venlig hilsen

Sebastian Søndergaard - Royal-Tech

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:38

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:21

Hej,

Jeg vil gerne være behjælpelig med at hjælpe dig i gang. Når man starter en virksomhed, er der utroligh mange ting du skal forholde dig til og tage en beslutning om. Men jeg vil gerne hjælpe dig i gang, hvis du er interesseret.

Du er velkommen til at sende en mail på info@tk-datateam.dk - så kan vi dræfte nærmere.

mvh

Morten Dal

Fra Farum
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:58

Hej Sebasitan - jeg kigger efter en samarbejdspartner som kan fremstille websider.

Ring på 2734 3444

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:14

Hej Sebastian.

Det lyder super spændende, det du er igang med at starte op. Du skal huske en vigtig del af det at drive virksomhed og det er at ajourfører din bogføring og dermed opgørelse af moms. Min anbefaling til dig er at gøre det løbende således det ikke når at hobe sig op, så det bliver til en sur pligt. Du kan også vælge at lade det blive gjort ude i byen, men ved at dette ikke altid er noget som der er penge til i starten.

Ønsker du hjælp til oprettelse af kontoplan, og registrering af virksomhed hvor du får et CVR-nr. er du velkommen til at kontakte os.

Du må ellers have held og lykke med virksomheden.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)