Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af virksomhed samt hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har længe gået og overvejet at starte egen virksomhed da jeg synes det kunne være rigtig spændende, og derudover brænder jeg for at arbejde med computere, gadgets og anden IT hvilket også er det som min virksomhed skal handle med.

Men for at jeg kan komme ordentligt igang synes jeg at jeg mangler at få svar på rigtig mange ting som jeg er stødt ind i her under idéfasen og dem håber jeg selvfølgelig at i kan hjælpe med :)

Planen med virksomheden er at jeg vil sælge IT og supportløsninger og jeg vil først og fremmest starte med at udbyde dem i en webshop da jeg er studerende og derfor ikke har tid til at stå i butik (men planen er at der senere hen også skal laves en "fysisk" butik)

Men nogle af de første ting jeg er støt ind i er bl.a. firmanavn. Lige pt. er mit firmanavn: Royal-Tech og jeg ejer også domænet www.royal-tech.dk. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om navnet først og fremmest og hvis i har bedre forslag så er i velkomne til at byde ind :)

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at få af vide hvordan jeg får et CVR-nummer. Jeg har nemlig været ved at opsøge forskellige grossister og de beder alle sammen om et CVR-nummer :)