Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner og samtidig arbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesigner til søgemaskine.

Har du lyst, og kan du designe et søgesystem med næsten samme funktioner som dating.dk.  Her handler min ide dog ikke om persomsøgning.
Er du frisk på et samarbejde der webmæssigt kræver 90% fra din side til at starte med, er jeg sikker på systemet vil give os en ikke ubetydelig kæmpe profit på kort tid.
Jeg er selv parat til her og nu at kaste 20.000 i systemet i serveromkostninger,
Det er betinget at du skriver under på en juridisk godkendt hemmeligholdelsesaftale, inden en personlig snak hvor du kun kan introduceres i ideen.
Denne erklæring sikre mig at du ikke selv udnytter ideen.
Er du parat til at være min samarbejdspartner høre jeg gerne fra dig.
Mit navn er Finn Olesen 41år. Smed/Tekniker Tlf. 50530848-75954648

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:19

Hej Finn,

Send en mail til mig, maaske vi kan finde ud af noget hvis ideen ellers er god nokSmile

Med venlig hilsen

Lars

lars@indosoft.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 06:22

Hej Finn.

Lyder interessant. Jeg har en solid erfaring som webdesigner, så du er velkommen til at skrive til mig, så jeg kan høre mere om projektet.

Mvh. Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:04
Hej Mikael.
Du skrev til mig at du kunne være interesseret i mit projekt.
Først og fremmest skal jeg lige nævne at jeg skal bruge nogle dage på at forberede et oplæg til at vise dig. Du vil inden da blive bedt om at underskrive en juridisk gældende  hemmeligholdelsesaftale.
Jeg skal også lige vide hvor du bor i landet?. Da jeg muligvis kunne få flere tilbud om en samarbejdspartner ville det være mest praktisk at vi ikke bor flere hundrede kilometer væk fra hinanden.
Har du stor erfaring som Webdesigner, Evt. websider jeg kunne studere.
Venlig hilsen

Finn Olesen
Skyttevej 20
7000 Fredericia
Tlf. 75954648-50530848
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:46
Du skrev til mig at du kunne være interesseret i mit projekt.
Først og fremmest skal jeg lige nævne at jeg skal bruge nogle dage på at forberede et oplæg til at vise dig. Du vil inden da blive bedt om at underskrive en juridisk gældende  hemmeligholdelsesaftale.
Jeg skal også lige vide hvor du bor i landet?. Da jeg muligvis kunne få flere tilbud om en samarbejdspartner ville det være mest praktisk at vi ikke bor flere hundrede kilometer væk fra hinanden.
Har du stor erfaring som Webdesigner, Evt. websider jeg kunne studere.
Venlig hilsen

Finn Olesen
Skyttevej 20
7000 Fredericia
Tlf. 75954648-50530848
Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 14:19

Hej Finn,

Du er velkommen til at kontakte mig på kenbo600@gmail.com .... Vi er en virksomhed indenfor IT og business der gerne vil høre mere om projektet. Kontakt mig for at høre nærmere om vores kompetencer og hvad vi kan tilbyde.. 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)