Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj - uden erfaring! Kan det lade sig gøre??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at købe en virksomhed, der producerer modetøj - jeg kender til hele salgs -og marketingprocessen, men er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg ene mand kan klare udviklingen af tøjet. Det er basistøj, som ikke kræver den helt store designmæssige udvikling, men alligevel skal der ændres farver, motiver og småjusteres ved designet.

Er der nogen, der har erfaring med det, som kan rådgive mig om det er noget, der kan tillæres eller om det kræver en tekstil-uddannelse?

Og kan det tillæres, så eftersøger jeg nogle overordnede arbejdsgange.

Tusinde tak på forhånd....og god weekend :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan vel læres? ;)

Personligt prøvede jeg at starte ud med sådan en gang "jeg prøver mig frem og lærer af mine fejl", men når det kommer til tekstiler synes jeg det var rimelig langhåret. Så jeg droppede det og valgte at uddanne mig indenfor feltet. Tog "den lange vej" og er snart færdig som beklædningsdesigner og er klædt på til hele processen. MEN der findes både tilskæringskurser og den slags, som samlet kan gøre det ud for det samme. Sådan et koster mellem 2-5.000,- og er typisk noget med en dag om ugen i X antal uger.

Alternativt kunne du hyre en til at rette dine designs?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du dropper mig en PM kan jeg sætte dig i forbindelse med den helt rigtig til det job - jeg ved hvad jeg taler om fordi jeg har netop haft møde med ham vedr. det samme som du eftersøger eller har brug for.

Jeg ønsker dog at starte med at sælge en standart vare og når jeg har erfaring så se på design 

Jeg tror han kan være den helt rigtig for dig at tale med.

send mig en PM hvis du er interesseret i en kontak du og han må så selv se om i kan mødes etc.

Hilsen

Sven 

 

 

 

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Juliesmor Du må gerne ringe til mig på mobil 31327890 har meget erfaring igennem 15 år hvor jeg har været I branchen og konsulent for mere end 30 firmaer Mvh Søren Mobil 31327890
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)