Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fredagsbaaaar!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som I måske kan fornemme, er jeg allerede tyvstartet med min første drink (whiskey/cola).

Du sidder vel ikke og blander whisky og cola? Er du tosset.... jeg er så vildt skuffet over at du kan gøre det på den måde. Har du ikke nogen følelse med de bløde dråber og så tillader du dig at blande dem....

Jeg har bare ingen ord nu.... målløs...

:D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

TT Tekstforfatter:
For en gammel mand i tangotrusser ville jo ikke kunne tilbyde det samme, vel? Big Smile

Nu er gamle mænd jo ikke så adrætte, her kan jeg jo sætte mig selv som referance. Og desuden så er kvinder mere ferm med fingerne end mænd. Mænd har typisk sådan nogle stive nogle.

Desuden er mit køkken ikke så stort så man skal kunne vridde sig samt, arbejde i mærkelige stillinger, og her er ungdommen jo en fordel....Embarrassed

/Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:59

Niels:

TT Tekstforfatter:
Som I måske kan fornemme, er jeg allerede tyvstartet med min første drink (whiskey/cola).

Du sidder vel ikke og blander whisky og cola? Er du tosset.... jeg er så vildt skuffet over at du kan gøre det på den måde. Har du ikke nogen følelse med de bløde dråber og så tillader du dig at blande dem....

Jeg har bare ingen ord nu.... målløs...

:D

Jeg ved godt, det er flovt, Niels! Embarrassed Men jeg er desværre endnu ikke blevet hardcore nok. Rent faktisk har min kæreste netop købt nogle glas i Sverige, som lægger op til rene Whisky sjusser, så jeg lover dig, at jeg vil forsøge mig med en 100 % ren whisky senere i aften. Så må vi se, om jeg er tilstrækkeligt rå. Jeg melder lige tilbage! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:04

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

TT Tekstforfatter:

Skååååål!!! BeerDrinks

Skål på hvor skønt det er at være iværksætter!!! I freakin' love it! Yes

God weekend til alle! Smile

Dbh

Thomas

Du har da ikke tyvstartet - det er jo fredag i dag. Hvis man skal tyvstarte ordenligt, så skal man skrive at man allerede er i gang med at drikke sine fredags drinks om mandagen.

Jeg har været i gang siden klokken 13 i dag - har forlængst overskredet den halve daglig anbefalet dosis fra sundhedsstyrelsen.

Nu har jeg ikke ligefrem lavet en beregning på det, men jeg har nok drukket langt over 21 genstande om dagen i de sidste 8 år - hvis jeg stoppede med at drikke lige præcis nu, så tager det omkring 430 år før min gennemsnitlige alkoholdindtagelse kommer ned på det anbefalede, det er da meget sjovt at tænke på, syntes jeg.

Og skål til dig.

Michael, du er en mand efter mit hjerte! Yes

Må så i øvrigt være ærlig og tilbagemelde, at jeg rent faktisk tyvstartede allerede i går. Jeg havde den mest forfærdelige tandpine, så min søde kæreste kom hjem med en flaske Whisky til at dulme smerterne med. Så ja, jeg startede allerede i går aftes, hvis jeg skal være helt ærlig :-)

Men helt tilbage i mandags? Nej, så rå er jeg endnu ikke. Kan trods alt alligevel ikke lade være med at tænke bare lidt på helbredet :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)