Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kan jeg få mit domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har læst flere tråde om suspenderede domæner og ifølge dem ville det domæne jeg har kig på, kunne omregisteres. Det står på netnationen, at det er suspenderet d. 2010-02-28. Hvornår vil jeg kunne overtage domænet, hvis de ikke fornyrer det?

På forhånd tak

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 16:28

Aron:

Hej Amino

Jeg har læst flere tråde om suspenderede domæner og ifølge dem ville det domæne jeg har kig på, kunne omregisteres. Det står på netnationen, at det er suspenderet d. 2010-02-28. Hvornår vil jeg kunne overtage domænet, hvis de ikke fornyrer det?

På forhånd tak

Start med at gå ind på DK-Hostmaster's venteliste og stil dig i kø for 75 kr... så får du det, lige så snart det er muligt :)  Der kan du også se, om der står andre i kø.

Hvis det endnu ikke er muligt at registrere det (troede faktisk det var 3 mdr), så vil mit bud være 28. august (efter 6 mdr)... har selv gjort det engang, men kan ærlig talt ikke huske, hvor længe der gik...

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 09:36

Normalt går der omkring 3 måneder, men der kan godt gå endnu 3 måneder, hvis vedkommende først har fået genaktiveret sit domæne, og efterfølgende fået det gensuspenderet. Det kan ske, hvis vedkommende f.eks. ikke har betalt for genaktiveringen hos DK Hostmaster.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:05

Hej,

Vil lige komme med en tilbagemelding. Jeg fik mulighed for at overtage domænet d. 31-07-10 dvs. lidt over 5 måneder efter manglende betaling.

Mange tak for hjælpen alle - jeg fik det uden venteliste :)

Mvh

Aron

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)