Hej Aminoer, jeg har fået mit firma "HabWord" online og vi venter lige pt. på at få nogle kunder ind i biksen, det har taget et godt stykke tid at forberede virksomheden også videre, vi har selv udviklet alt, hvilket også har taget tid.
Punkt et: Efter en hurtig gennemgang ikke fattet hvad I laver. Iværksætterådgivning eller webudvikling?
Punkt to: Jeg har aldrig været fan af, at man kalder sig selv markedsføringschef, salgschef og indehaver i en nystartet virksomhed med tre ansatte. Det lugter for langt væk af, at man kun driver virksomhed for titlens skyld.
Prøv istedet markedsføringsansvarlig, salgsansvarlig eller lignende. Det er lidt mere casual og forpligter på en helt anden måde.
Punkt tre: De billeder i bruger under 'om os' er ikke særlig heldige. Ydermere klinger beskrivelsen 'Christian har læst om iværksætteri i 3 år, og ved derfor meget om iværksætteri' hult i mine ører. Har du reel erfaring så brug den, har du ikke så vær ærlig omkring det.
Det var lige kort - lyder måske hårdt, men jeg håber du fanger det konstruktive i mit indlæg :-)