Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en ide; men har ikke penge nok, til at lave en hjemmeside :(

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne vide om hvad en hjemmeside koster at lave :)?

Kan jeg sælge reklame plads på en gratis hjemmeside ?

Hvor svært er det, at finde en investore til en hjemmeside?

HVad skal man kunne give en investore? OG tør en nogen at investere i noget i  denne her tid?

Håber i vil svare hurtigt :)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:12

Hej,

Der er simpelthen ikke nok informationer til at kunne give dig et svar på dine spørgsmål..

Svar: Mellem 0-1.000.000 kr. Kom med nogen informationer til hvad din hjemmeside skal indeholde af moduller eller tag fat i nogen firmaer som kan give dig et tilbud..

Svar: Ja, hvis der er trafik nok

Svar: Kommer an på hvad du kan tilbyde dem af afkastning og hvor meget du kan tjene på hjemmesiden.

HVad skal man kunne give en investore? OG tør en nogen at investere i noget i  denne her tid?

Svar: Det er i en forhandling hvad investor skal have, men nok en procentdel af afkastet.. Om nogen tør investere - det er der helt klart, men med det indlæg her finder du absolut ingen! Kræver nogen informationer..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 10:14

Jeg ved godt at der ikke er meget information, men skulle bare have nogen forskellige svar. så jeg ved hvad jeg skal gøre ved mit problem :)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 10:19

Mit mål var ikke at finde en investore med dette her indlæg. Der kommer snart  et indlæg med lidt flere informationer :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:22

Med hensyn til din hjemmeside, så send mig en mail på ms@vsi-group.dk, hvor du beskriver hvilke funktioner hjemmesiden skal kunne. evt. et par links til nogen der kan nogenlunde det samme. Så vil jeg gerne afgive dig en pris. Prisen vil ligge i den billige ende, da min virksomhed ligger i thailand og er en produktions virksomhed for samarbejdspartnere rundt omkring i verdenen.

Med hensyn  til investore. Da vil jeg anbefale dig at lave en detaljeret markedsanalyse, der understreger muligheder og potentialet i din ide. Bare det at du har en markedsanalyse klar, virker professionelt, og trækker investores interesse til. Derefter skal du så bare finde den investore der tror på din ide.

Det har været mine fremgangsmåde de gange jeg har søgt investore, og jeg har haft stor succes med det. 

Mvh.

Mikkel Schmidt

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:25

Hej Prøv og kontakt Martin hos www.unikweb.dk han er yderst rimelig med priserne og meget proffesionel.

Mvh Kim

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:35

Nesuz:

Hej,

Håber i vil svare hurtigt :)

Jeg fornemmer, at du måske ikke har nogle penge at investere i en hjemmeside? Hvis det er tilfældet, kan du højst sandsynligt lave en god bytte-bytte-købmand aftale med en anden person fra amino, hvor du giver noget andet til gengæld for en hjemmeside.

Der er desuden masser af muligheder. Læs om affiliate netværk, hvor du selv kan finde reklamekampagner, der passer til dit kommende website. På den måde behøver du ikke at finde investorer, der finder dig værdig; du kan simpelthen bare tilføje dem :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 12:13

Hej,

Jeg vil gerne hjælpe dig, med denne forespørgsel. Du er velkommen til at sende mig en mail på admin@cetadesign.dk - så finder vi en fornuftig løsning, og en ok pris.

Fortsat god dag.

Mvh.

Morten Dal.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)