Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig !!!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Jeg har haft web shop i et stykke tid, men er ved at skifte leverandør... Og så slog det mig pludselig, om der var mulighed for at jeg kunne købe hos de store leverandør, som mange andre web butikker gør....

Købe hos f. eks Nikon, kanon, sony, nokia osv.... Det er ligemeget hvad de producerer.. Nu ved jeg at dolce gabbana, gucci og sådan nogen ikke vil sælge til web shopper, men kan i hjælpe mig...

Kender i nogle kendte brands, hvor en lille internet shop som mig, kan få lov til at handle  ??????

Mvh kim

skagentrend

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:14
Tror desværre det vil blive svært for dig at komme ind direkte hos producenterne, idet du ikke kan aftage så store mængder af gangen. Grossisterne køber jo voldsomt ind, for at kunne få det til en ordentlig pris...

Men det er da et forsøg værd?

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 09:18
Hejsa.. Jeg tænkte nok også på en grossist... F.eks nikon, sony, acer og hvad de nu ellers hedder har jo nok et firma til at sælge for dem... Tror I ikke det er muligt man kan komme til at købe fra dem ????
Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 09:38
Jo - Det skulle nok være muligt, det er jo kunder som dig de lever af.

Det er bare at få dem kontaktet, og modtage prislister/kataloger, så er du igang :)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 09:41
ja mon ikke nok det skulle være det.. Men nu sidder jeg og søger på nettet og er faktisk meget i tvivl om hvordan jeg skal finde sådanna grosister..... Hvordan kan jeg finde dem tror du ???
Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 09:56
Hvilke produkter leder du specifikt efter?
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 10:06
Digital kameraer, laptops, designer tøj...
Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 11:21
Computer udstyr osv, kan du finde hos Conta Datasystemer A/S, samt Santech Micro Group A/S (SMG)

Designer tøj har jeg desværre ikke arbejdet med før...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)