Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i løbet af de sidste par måneder tjent nogle penge over nettet, og mit spørgsmål går derfor på, hvad jeg skal gøre af hensyn til SKAT. Egentlig ville jeg blive rigtig glad for en step-by-step guide.

Min situation:

- Jeg lige er blevet student er jeg både hjemmeboende og arbejdsløs.

- Jeg sidder inde med checks fra hovedsageligt Google Adsense og Commission Junction på sammenlagt ca. 29.000 kr.

- Jeg har fra gammel tid både en nemkonto og login til noget TastSelv SKAT - whatever that is?

Ironisk nok har jeg på kort tid lært at programmere i PHP (+cron), kode sider, analyseret et marked, skabt forståelse af og brugt advanceret seo, samt at mixet det med programmeringen og lært at skrive - så det sælger, men jeg kan ikke hitte hoved eller hale i SKATs side. Jeg forstår hverken deres navigering eller brugerinformation. Og jeg kan ikke begribe, hvorfor der ikke er en "sådan betaler du skat" side. Og så snakker man om indvandrere, der ikke betaler skat. Ja, det tror pokker! Hele deres side bygger jo på corny overskrifter og i hundredvis af usorterede dokumenter med en navigation der bygger på fluebensafkrydsning som var det en survey fra CPAlead.

Undskyld sidespringet. Hvad gør jeg?

Mange tak for jeres hjælp.

Fra Hamburg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:32

Det er altid godt at starte i ligningsvejledningen. Den gennemgår og forklarer det fleste nødvendige punkter og giver den nødvendige hjælp i de fleste tilfælde.

Jeg formoder ikke at du er moms-registreret go du har derfor brug for at kigge i den almindelige del på http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=103450

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:39

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Hej!

Du indberetter dit overskud på selvangivelsen som B-indkomst.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)