Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken tekst editor bruger Amino?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at bygge et forum fra bunden sammen med min bror. I den forbindelse skal vi bruge en tekst editor a la den her på Amino (altså den jeg lige har brugt til at skrive dette indlæg). Er der nogle der har et godt bud på hvor jeg finder sådan en henne? Det må meget gerne være open source.

Jeg har haft kigget på CKEditor, men det nager mig lidt at man ikke har mulighed for at uploade billeder, man skal henvise til en placering på nettet. Før man kan ændre det skal man købe en licens, hvilket måske bliver løsningen hvis der ikke kommer nogle gode bud i denne tråd.
Det skal lige nævnes at jeg ikke er en haj til programmering, det er min bror der er det, så det kan godt være jeg har misforstået noget ang CKEditor, i så fald vil jeg meget gerne have forklaret hvordan det fungere.

mvh Tobias

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:34

Da jeg for noget tid siden sad og rodede med CKEditor kunne jeg godt downloade CKFinder, som har den billede-upload funktion du leder efter. Tjek lige efter igen :-)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:40

Robert:

Da jeg for noget tid siden sad og rodede med CKEditor kunne jeg godt downloade CKFinder, som har den billede-upload funktion du leder efter. Tjek lige efter igen :-)

Takker... Var ikke klar over der var noget der hed CKFinder... Kan det kombineres med CKEditor?

Hvis man nu downloader gratis versionerne er de så "reklame"-frie, altså SKAL man linke til CKEditor og CKFinder for at må bruge dem, eller er det nok at der bare refereres til dem i kildekoden?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:05

TobiasB:
Hvis man nu downloader gratis versionerne er de så "reklame"-frie, altså SKAL man linke til CKEditor og CKFinder for at må bruge dem, eller er det nok at der bare refereres til dem i kildekoden?

CKFinder har noget reklame i toppen.

Selv bruger jeg tinymce kombineret meget noget flash upload såldes at jeg kan uploade flere billeder på samme tid.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:23

Niels:

CKFinder har noget reklame i toppen.

Selv bruger jeg tinymce kombineret meget noget flash upload såldes at jeg kan uploade flere billeder på samme tid.

Super!

Er TinyMCE reklamefri?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:24

TobiasB:
Er TinyMCE reklamefri?

Det kan du bide dig selv i næsen på at det er.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 23:27

Ud over Tiny MCE findes der også en anden open source editor: FCKEditor - nej det har ikke noget fodbold at gøre ;-)

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:28

Mange tak for hjælpen, så er det den vi går efter Big Smile

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:29

Carsten Straaberg:

Ud over Tiny MCE findes der også en anden open source editor: FCKEditor - nej det har ikke noget fodbold at gøre ;-)

Så vidt jeg har forstået så er FCKEditor forgængeren til CKEditor, men ellers tak Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:30

TobiasB:

Carsten Straaberg:

Så vidt jeg har forstået så er FCKEditor forgængeren til CKEditor, men ellers tak Wink

Det er korrekt...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)