Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille reklamespot til tv i fx. Bilka mv.. Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoner

Jeg er på udkig efter en som kan lave de her små reklame spot som man ser på fjernsyn i bilka, silvan mv. Er der nogle der har nogle erfaringer med det, både med hvor og hvordan de kan laves samt hvad de koster?

Ha en god aften

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tonny Den opgave vil jeg gerne byde ind på. Med hensyn til pris så er det meget forskelligt hvad det koster. Det kommer an på hvad der skal filmes, hvor meget der skal filmes, samt hvad der skal ske i redigeringen. Skriv en mail til mig lidt mere spcifikt og jeg skal komme med et bud Mvh Kristian Kristian@Kettner

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gahhh iPhone tastatur. Mailen er Kristian@Kettner.nu

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Det er en opgave vi sagtens kan klare, vi har lavet masser af den slags. Prisen er lidt svær at give et bud på uden at vide mere om dit konkrete projekt.

Men du skal da være velkommen til at sende mig en mail så giver jeg et bud på hvordan det kunne laves og hvad det ville koste.

Tag evt også et kig på vores showreel på forsiden af: www.ballistic.dk da kan du se eksempler af forskellige videoer vi har lavet til bl.a. butiks brug.

De bedste hilsner

Meik

meik@ballistic.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer Tak for jeres svar. Sender jer lige en mail en af de næste dage. God aften Vh Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

jeg synes du skal snakke med Stik I Rend. Jeg kender dem personligt og ved at de kan deres kram når det kommer til film mv. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)