Jeg er en ung grafisk designer, eller dvs. det kan jeg ikke engang kalde mig - da jeg ikke er uddannet inden for feltet, men jeg har da godt styr på Photoshop og Illustrator, og har arbejdet med design i efterhånden mange år. Derfor arbejder jeg nu freelance ved siden af studierne, så jeg kan supplere SU'en. For at sælge, skal man have et website der sælger - så langt er jeg med. Og derfor har jeg i efterhånden et år arbejdet med forskellige website løsninger, uden at være tilfreds. Men nu tror jeg at jeg har fundet frem til systemet jeg er mest bekvemt i (wordpress), samt en opbygning af siden som jeg er tilfreds med. Men garanteret om siden ikke kan blive bedre, og hvorfor ikke spørge andre iværksættere til råds - hvad kan jeg gøre bedre? Hvor halter siden mm. Lige pt. har jeg stort set opbygning, indhold og design på plads - dog er der små detaljer jeg lige skal rette til. Prøver pt. at sætte mig ind i noget SEO, så mit site kan få nogle flere hits via google - dog ikke et område jeg er helt skarp på, så jeg er også lydhør for råd på dette område. Jeg vil meget gerne høre hvad i synes, på forhånd mange tak. Siden findes her: AagaardDesign.dk Med venlige hilsner Johannes Aagaard |
Øhh er det ikke bare en template? Skal vi vudere den? Hvor er dit arbejde?