Hej med Jer. Jeg har for 2½ md. siden relanceret www.netrep.dk efter en konstant stigning i mit besøgstal. Kort fortalt blev Netrep.dk grundlagt i 1999 som et lille sjovt projekt med gør-det-selv-reparationer vedr. biler. Ingen indtægter - bare sjov - men besøgstallet steg - og endte i foråret på 20.000 unikke/md, og så skulle der ske noget. Jeg ændrede lidt på designet - desværre var der nogle ting, der ikke fungerede, så besøgstallet faldt til 10.000/md. Jeg har nu været ude og investere over 30000 kr i et nyt site. Det er lavet, således at der er et gratis 3-ugers medlemskab - derefter skal man betale hhv 100, 150 eller 250 kr for hhv 3, 6 eller 12 mdr medlemskab. Jeg har på de 2½ md fået 800 medlemmer, så det er jo fint nok - men, men, men - kun 10 har forlænget det gratis medlemskab til et betalingsmedlemskab. Besøgstallet ligger på 9000 unikke / 44000 sider i okt og 10.000 unikke / 39.000 sider i nov. Hvad gør jeg galt - og ikke mindst - hvad gør jeg for at få omsætning? M.v.h. Jakob Forssling Netrep.dk |
Det ser umiddelbart ud til at man kan for meget som ikke-medlem til at gøre det attraktivt at betale.Du kunne evt. tilbyde reklameplads øverst i boddyfeltet, der så vises til ikke medlemmer. De vil så skulle scrolle ned for at se indholdet. Så "betaler" de ved at se reklamer.
/Jesper