Hej Aminoer. Overvejer en hostingløsning fra Surftown til en standard hjemmeside uden de helt store fancy ting. Jeg har ikke den store erfaring med opbyggelse af hjemmesider, så ville høre om I ville anbefale:
Hvordan fungerer det egentlig med deres indbyggede hjemmesideprogram - er det noget som fungerer?
Og lige et lille tillægsspørgsmål, hvis jeg efter et års tid ikke længere ønsker Surftown til hosting af hjemmesiden, så kan jeg på rimeligvis skifte udbyder ikke?
Det kommer an på enten dine evner eller hvis du hyrer en programmør hans evner. Begge sprog er gode til at lave små og store websites i.
Casper:
Og lige et lille tillægsspørgsmål, hvis jeg efter et års tid ikke længere ønsker Surftown til hosting af hjemmesiden, så kan jeg på rimeligvis skifte udbyder ikke?
Hvis du ikke bruger deres hjemmesideprogram så kan du flytte til hvilken som helst udbyder der understøtter det sprog du har valgt.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....