Er det lovligt? En bilforhandler må vel heller ikke brænde en bil af hvis købe ikke har betalt hvad der skyldes. Eller bedre: Lægge formbart i motorblokken. Så kan sælger slette alt med et enkelt tryk :-)
Kender ikke så meget til net-loven, men du har solgt et produkt og mangler betaling. Også med bagdør ind til deres side.
Jeg syndes det lugter af selvtægt.
Hvis jeg skal være helt ærlig, så ved jeg det egentlig ikke. Men tror ikke det er ulovligt. Men kan ikke sige det med 100% sikkerhed. Har heller aldrig brugt den, må jeg sige.
Jeg har bare fået fortalt af min far (der har arbejdet meget med firmaer og private) at folk uden problemer kan skride fra en kontrakt der indebærer at de betaler 5.000 kr,- for hvis jeg skal sagsøge dem, skal jeg bruge mange flere penge end jeg får ud af det.
Så det er den eneste mulighed jeg lige umiddelbart kan se for at være 100% sikker på at få udbetalt sine penge hvis kunden ikke vil betale :-)
Mvh. Kristoffer Dorph Olesen Litrio - Danmarks nye ebogshandel
Kristoffer Dorph Olesen lægger bagdøre ind på de sider han laver så han kan slette dem efter forgodtbefindelse. Det er her med noteret.
Hvis du er evig rad for at folk skal snyde dig, så bruger du din energi forkert.
Jaaa, sådan kan man nok godt se det. Må sige jeg ikke lige havde set på det på den måde, og at man kunne se sådan på det. Tak for du siger det, første og sidste gang jeg har gjort det.
Skal siges at jeg ikke er specielt bange for at folk snyder mig, jeg stoler ret meget på folk. Grunden til jeg lavede den funktion var mest fordi jeg kedede mig, og tænkt hey! god ide. Hehe, var det så ikke kan jeg godt se på det hele. :')
Men tak for at du har gjort mig opmærksom på det.
Sad lige og tænkte lidt over det. og ikke for at forsvare at jeg har lagt sådan en fil med, og heller ikke det etiske korrekte i det. Men i bund og grund har jeg som skaber af koden, og billederne copyright på mit værk, og i følge den danske lovgivning bestemmer jeg fuldt ud hvad jeg vil gøre med det, og hvem jeg vil give lov til at bruge det. Så derfor er det lovligt. Dermed ikke sagt at jeg vil fortsætte med det, men jaa, mere et sølle comeback ;)
Selvfølgelige er det ok at lukke vis folk ikke betaler med tit glemmes at lave en kontrakt på en webdesign opgave alt aftales over skype .og per telefon mundtligt mv, derved glemes tit hvad aftalt vis gøres på denne måde hvad der er aftalt
Med vis jeg køber en vare i supermarkedet og den er dårlige og vil jeg have den bytte med glemmer jeg en kvitteringer har jeg ingen rettigheder , så husk og lave en kontrakt .
Derved enig at det er ok at lukke vis kontrakten er i orden ! , så sørg for at have orden i tingene med en kontrakt før arbejde overhovedet påbegyndes.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows