Dato: 16-12-2006 19:48:56 Forfatter: Knut Nägele Jeg synes du skal afholde dig fra at sætte landenavn efter navnet. Kan ikke se hvorfor det skulle være der og domæneneendelsen er mere end rigeligt til at vise hvilket land websitet er rettet mod. Desuden er endelsen med til at gøre navnet unødvendig langt. En fordel ved det samme navn for alle shops er jo ogsÃ¥ at det er nemmere at brande firmaet, og det er jo kun et firma der er tale om. Der er bare lige det problem at det navn er taget. og det glæder alle endelser. og det skal være det navn, det er ikke noget der kan laves om nu.. så det var sådan set bare lidt hjem til hvad jeg skulle skrive bagefter. men jeg tror jeg har en ide om hvad jeg skal gøre nu.. Jeg tror jeg vil vælge det med at skrive shop bagefter, for at undgå at det bliver alt for langt, og samtidig er domænerne ledige. men grunden til jeg overvejde det er fordi, at der jo er nogen som ser det som et kvalitets stempel, men det dropper jeg bare,, syntes ellers bare det lød godt når man sagde det. :-D |