Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God arbejdskraft tilbydes!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal flytte til Skive inden for kort tid. Mit formål med denne tråd er derfor at finde en form for arbejde, der kan give et økonomisk supplement til huslejen. Det kan enten være et normalt arbejde i Skive og omegn eller en form hjemmearbejde der fjerner den geografiske begræsning og gør alle arbejdsopgaver tilgængelige.

Jeg er gymnasielt uddannet og har en bachelor i erhvervsøkonomi på CBS og har derfor en bred række af kompetencer indenfor det felt. Mine spidskompetencer er marketing, salg og strategi. Jeg har desuden lidt erfaring som både freelance sælger og salgskonsulent.

Derudover har jeg gang i forskellige online projekter og vil derfor sagtens kunne bidrage til andre hjemmesider, hvis der skal laves tekstarbejde, salgsbrev, pressemeddelse, seo-venlige artikler, linkbuilding etc. Da jeg som nævnt selv har online projekter, vil mange af dine arbejdsopgaver sikkert være nogle jeg har erfaring med og lavet før på mine egne sites.

Jeg søger en fast og stabil indtægt ved siden af mine online projekter, men skulle du være på udkig efter en partner til dit website vil jeg heller ikke afskrive dette.

Så har du enten nogle arbejdsopgaver der kan laves "hjemme", hvor der evt. måles pr. resultat frem for timeløn eller et almindeligt arbejde i Skive og omegn er du velkommen til at kontakte mig. Har du i stedet kontakter til folk der søger arbejdskraft og kunne være interesseret, må du ligeledes gerne kontakte mig.

Jeg ser frem til en masse henvendelser enten i tråden her, eller på min PB.

Mvh

Simon

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:48

BUMP! Slet ikke nogen der har noget interessant, eller kunne tænke sig en hjælpende hånd?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:50

kig lige contego.dk

Vi mangler en sælger, prøv kigge vores hjemmeside og giv en tilbagemelding på om det er noget du har lyst til at prøve kræfter med...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)