Takker men er ordblind og derfor bytter tit rundt på ord jeg læser og skriver
vis jeg skriver over skype , kommer det til at tage et godt stykke tid at lære og vil ikke være dette bekendt over for dig , da jeg skal klikke frem og tilbage ,
Disse 2 ting er bedste for mig
har lært efterhånden vis læres ved direkte hjælp og snakker , er det lettere for mig
En bog ved siden af mig, hvor jeg sider og ikke skal klikke frem og tilbage vil gøre det lettere for mig , jeg kan prøve mig frem i mit eget tempo
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Takker men er ordblind og derfor bytter tit rundt på ord jeg læser og skriver
vis jeg skriver over skype , kommer det til at tage et godt stykke tid at lære og vil ikke være dette bekendt over for dig , da jeg skal klikke frem og tilbage ,
Disse 2 ting er bedste for mig
har lært efterhånden vis læres ved direkte hjælp og snakker , er det lettere for mig
En bog ved siden af mig, hvor jeg sider og ikke skal klikke frem og tilbage vil gøre det lettere for mig , jeg kan prøve mig frem i mit eget tempo
Jeg tænkte på at tage en samtale hvis du har headset? vi kan dele skærme så det er let at se hvad jeg gør osv. Så er der ikke så meget skriveri?
Jeg vil også gerne anbefale hæftet fra Libris/Brian Brandt. Jeg har lige selv hentet det ved boghandleren idag (100 kr.), og selvom jeg endnu kun er nået til at skimme det igennem, så lader det til at forklare tingene på en god og forståelig måde. Jeg har allerede Libris' bog om Joomla, og den har jeg også haft god gavn af.
Mht. kurser så har jeg prøvet et par aftenskole-kurser i bl.a. Joomla og Photoshop, og de er gode til en indledende introduktion (ved dog ikke om der pt. er et Wordpress kursus?) - dog skal du lige være obs på, at der ofte er ret stor forskel på folks niveau, så alt efter hvordan kurserne er bygget op, kan der godt være en del ventetid, hvor nogle kursister får forklaret noget, man måske selv har fattet for længst - omvendt kan det jo så være, man selv får hjælp til noget andet