Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri tale - hvad er billigst??

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle...

Jeg står og skal til at lave en masse opsøgende salg, og skal bruge telefonen en hel del, derfor vil jeg gerne have et abonnement med fri tale...

Men hvad er billigst og bedst?

Vil gerne have en smartphone med net adgang samtidig, har i nogle erfaringer på det område?

Har fået anbefalet HTC Desire, er der nogen der kender den?

Tak for hjælpen

Hilsen Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:16

Hej Kristian

CBB køre en kampagne nu hvor du kan få 600kr taletid for 1kr

du kan derefter tilmelde dig fri snak i hele landet for 388 kr./md.

Men du kan godt får lidt bøvl med dem engangimellem, jeg tror ikke du kan bruge de 600kr til at betale de 388 kr/md med også skal man nogen gange tanke taletid op fra nettet altså fra deres side ellers kan du ikke får de orninger de har såsom fri sms osv..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:22

En mulighed kunne være Telenors MobilDeal 599.

Det koster sjovt nok 599 kr. pr. måned, og giver fri tale, fri SMS, fri MMS og fri Data. Og med fri menes der fri, uden nogen forbehold. Og så alligevel: taletiden er kun til danske numre, og ikke betalings- og servcenumre som eks. 90-numre og 118 mv.

Den fri taletid kan også bruges til viderestillinger til danske fastnet- og mobilnumre.

Med dette abonnement koster en Desire 499, når de igen kan levere :o)

For 100 kr. mindre pr. måned får du det samme, men "kun" med 500 MB dataforbrug inkluderet.

Det hele er ekskl. moms, og biningsperioden er 12 mdr.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 14:24

Okey, men hvad så med fri net på cbb?

mit hidtil bedste bud er inde fra 3, der kan man købe en HTC desire til 499. men det månedlige forbrug er så også mindst. 599 hvilket jeg syntes er ret voldsomt...

Så bruger man 399 på fri tale 99 på sms og 79 på fri internet. (577 kr)

Kan det virkelig ikke gøres billigere??

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:30

Telefoni er dyrt for leverandørene så tror ikke du finder det billigere.

Syntes personligt 600kr for fri alt er meget billigt.

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 14:34

Det er måske fordi jeg er vant til at bruge 1-200 kr om måneden med bibob der fint passer mit private forbrug så forekommer det bare mig ret dyrt at bruge 600 kr om måneden på mobil...

Hvad ville så være smartest bare at købe den privat, eller købe den i virksomheden? nu tænker jeg på den nye multimedieskat der koster en del af dit personlige fradrag?...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:40

The-shop.dk:

mit hidtil bedste bud er inde fra 3, der kan man købe en HTC desire til 499. men det månedlige forbrug er så også mindst. 599 hvilket jeg syntes er ret voldsomt...

Så bruger man 399 på fri tale 99 på sms og 79 på fri internet. (577 kr)

Kan det virkelig ikke gøres billigere??

Det du har fundet der, skal du tage følgende med i betragtningen (og jeg går ud fra at du har kigget på privatabonnementet, så priserne er med moms):

iDeal abonnementet til 599 giver ikke fri tale, men 5 timers tale pr. måned, samt fri tale til andre 3 telefoner. Efter 5 timer giver du 60 øre i minuttet.

Du betaler en opkaldsafgift på 35 øre pr. opkald (lad os bare sige 50 opkald pr. dag x 22 arbejdsdage = 385 kr.)

Du betaler 60 øre i minuttet for at aflytte din telefonsvarer. Og alt er pr. påbegyndt minut

Til gengæld er der fi data (20 GB)

Den anden løsning du har kigget på, må være Boost:

Den fri taletid er 48 timer, men også med opkaldsafgift på 35 øre pr. opkald. (begge har en begrænsning på 60 min. pr. opkald, ellers takseres der. På dette abonnement betaler du 80 øre for at aflytte din telefonsvarer.

Den fri data til 79 kr. er "kun" 500 MB.

Jeg tror ikke at dette vil være den billigste løsning.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:46

The-shop.dk:

Det er måske fordi jeg er vant til at bruge 1-200 kr om måneden med bibob der fint passer mit private forbrug så forekommer det bare mig ret dyrt at bruge 600 kr om måneden på mobil...

Ja ja, men for det beløb ringer du jo heller ikke canvas. Det kræver trods alt lidt mere :o) Så lad os lege at du bruger 600 kr. om måneden på fri trafik. Det skulle meget gerne kunne tjenes hjem på dine canvas kald, ellers skal du nok spare pengene i første omgang, og bruge dem på et salgskursus :o)

Derudover er Desire nok ikke den perfekte canvas telefon. Alene strømfrobruget og størrelsen, gør den noget upraktisk. Men man kan selvfølgelig vende sig til meget.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:51

Abonnementdelen vil jeg ikke byde ind på da der garanteret er andre med bedre forslag ;) 

Men personligt ville jeg vælge en Samsung Galaxy S, den koster det samme som Desire, men har en lidt større skærm, og generelt har jeg bare fået indtryk af at det som minimum er en lige så god telefon!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 14:52

Ja det jeg har kigget på er 3iDeal til 599, og så under rabatpakker, hvor man kan bruge sit minimumsforbrug på de forskellige ting...

Det er selvfølgelig rigtigt at der er opkaldsafgiften, der også løber en del op,  men det er jo de færreste der tilbyder abonnementer uden opkaldsafgift..

Er godt klar over at det ikke er frit forbrug, men 48 timer er også nok til at dække mit behov.

Mht. de 500 mb fri trafik, er det ikke også nok til facebook, og e-mail? samt lidt nyhedslæsning..

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)