Jeg er en af de "få" der har en ide om at starte en webportal. Jeg er ny i branchen og vil derfor søge en partner der evt er webdesigner eller har erfaring indenfor dette område. Hvordan får jeg skabt forfindelse til en og hvilke område vil være vigtigst for mig i startfasen?
det skal være om leasing (biler) både privat og erhverv. En side lige som boligsiden er for boliger . Betale for udviklingen - både ja og nej - det vil nok være mere interessant måske at finde en der kan en del af disse ting måske en der ved hvordan man leasingfirmaer ind på siden m.m. Ja jeg er meget ny indenfor dette område og så få ham som partner ellers må man jo betale lidt for det...
Der findes flere scripts på Nettet som du måske kan benytte til en start. Jeg ville nok starte der med mindre du har brug for beregningsmoduler og lignende.
Har du allerede en klar og færdig ide liggende, eller er den mere løs? Og hvad er det du bidrager med som udvikleren ikke selv kan levere? Hvis udvikleren skal udvikle mod en del af virksomheden, og han også gerne skal have kontakter til udlejningsfirmaerne er der jo ikke nogen grund til at han ikke starter op for sig selv, med mindre din plan er bedre og mere profesionel end hvad han selv kan komme op med.
Og brug også rigtigt gerne 8 minutter på at høre Martin Thorborgs tanker omkring udviklingen af en webportal, så du ved hvad det kræver at få succes: http://thorborg.tv/skal-jeg-starte-en-webportal.html
Men har du styr på de ting er det jo bare at gå igang.