Indtil d. 10 Januar vil vi gerne afprøve om det er er noget der er interesse for, jeg forestiller mig et scenarie som følgende: Vi kommer og stiller op inden for 200km''s radius af Viborg for 1300kr, herefer indspiller vi de stemmer i har behov for at få indspillet til 260kr i timen, vi rådgiver jer i at bruge jeres stemme rigtigt og få en professionel sound ud af det. Herefter pakker vi sammen og fortsætter arbejdet hos os selv hvor vi mixer indspilningerne sammen og leverer det færdige resultat som lydfil. Det vil sige for 2.275,- incl. moms (1 times indspilning og 1 times mastering) vil i kunne få cirka 15 minutters speak, lad det være til telefon svareren/køen, reklame i radioen eller på hjemmesiden er det helt klart en prisbillig løsning og det giver jeg mulighed for at indspille i vante omgivelser. Vi kan selvfølgelig også levere stemmer hvis ikke selv i har interesse i dette, men pris mv. for det må vi tage hvis det bliver aktuelt. Lad mig høre om det kan vække interessen hos nogle Aminoer. Dette bliver varetaget af den afdeling af Mc Solutions som hedder Mc Entertainment og som er under opstart, hjemmesiden er ikke klar endnu og der er ikke nævnt amino rabat fordi dette er et amino-only tilbud, der bliver sikkert lagt 20-30% oveni prisen hvis/når vi går offentligt med det. Mikkel Christensen - Mc Entertainent |
Hvid du har brug for en rigsdansk stemme må du sige til - men jeg koster kassen ;)