Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indspildning af speaks o.l.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har vi haft vores mobile lydstudie i snart et år og det er på tide at få det på banen lidt mere professionelt, om det drejer sig om et speak til din telefon svarer eller til din hjemmeside kan vi klare indspilning og mastering af den. Vi leverer resultatet på cd, som mp3, wav, ogg eller andet format du måtte foretrække, vi kan indspille flere stemmer på flere forskellige tidspunkter og mixe dem sammen senere, vi kan lægge jingels eller musik ind, over, under stemmerne og vi kan lægge lydeffekter på. Vi har professionelt udstyr og kan stille det hele op hos dig i et ganske almindeligt mødelokale, til enkelte tilfælde kan to lokale være påkrævet men i de fleste tilfælde kan der laves udemærkede resultater i et enkelt lokale.

Indtil d. 10 Januar vil vi gerne afprøve om det er er noget der er interesse for, jeg forestiller mig et scenarie som følgende:

Vi kommer og stiller op inden for 200km''s radius af Viborg for 1300kr, herefer indspiller vi de stemmer i har behov for at få indspillet til 260kr i timen, vi rådgiver jer i at bruge jeres stemme rigtigt og få en professionel sound ud af det. Herefter pakker vi sammen og fortsætter arbejdet hos os selv hvor vi mixer indspilningerne sammen og leverer det færdige resultat som lydfil.

Det vil sige for 2.275,- incl. moms (1 times indspilning og 1 times mastering) vil i kunne få cirka 15 minutters speak, lad det være til telefon svareren/køen, reklame i radioen eller på hjemmesiden er det helt klart en prisbillig løsning og det giver jeg mulighed for at indspille i vante omgivelser.

Vi kan selvfølgelig også levere stemmer hvis ikke selv i har interesse i dette, men pris mv. for det må vi tage hvis det bliver aktuelt.

Lad mig høre om det kan vække interessen hos nogle Aminoer.

Dette bliver varetaget af den afdeling af Mc Solutions som hedder Mc Entertainment og som er under opstart, hjemmesiden er ikke klar endnu og der er ikke nævnt amino rabat fordi dette er et amino-only tilbud, der bliver sikkert lagt 20-30% oveni prisen hvis/når vi går offentligt med det.

Mikkel Christensen
   - Mc Entertainent

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvid du har brug for en rigsdansk stemme må du sige til - men jeg koster kassen ;)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)