Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger sponsorat fra dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg en PRIVAT sponsor.
Jeg går til judo, som jeg har gjort siden 2005 og er stadig meget ops på det.
Min ambitioner er at deltage til EM, VM og OL engang om nogle år.
Jeg er gradueret GRØN SENIOR bælte, hvori jeg skal op til blå her i løbet af denne sæson.
Jeg deltager til Stævner i HELE Danmark. Og skal snart til Tyskland at kæmpe.

Jeg har ingen sponsorer endnu, men håber meget på at få nogle, så jeg kan
få lidt støtte til at få mine drømme i opfyldelse. Jeg har en hjemmesideKLIK HER. Hvor I kan se,
hvad jeg har vundet i gennem årene. Jeg søger pt. penge til en Blå Judo Dragt, som jeg skal bruge til VKM og DM hen i november. Søger også egen dragt med navn, og sponsor på. Sponsorene kommer på hjemmesiden, og på det de sponsorer. Hvis Sponsoren skal på Judo dragten, skal I have lavet jeres LOGO eller DIT LOGO/reklame tekst på et STÆRKT stykke STOF, i 10x10cm. eller hvis I selv bestiller dragten, kan I bestille den med ET STORT RYGMÆRKE istedet :)

I kan kontakte mig på en PM. Og msn kan I få ved PM.

Med Venlig Hilsen

Nick Mølgaard Nielsen

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 00:22

Kan du nævne lidt mere.. Du siger at dine forventninger er OL, VM og EM.. Hvad er definitnationen på GRØN senior?

Hvor gammel er du?

Er det kun en dragt du søger? Eller hvad er det helt præcist dine drømme går du på? 

Har du regnet på eventuelle budgetter?

Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 00:28

Jeg er 16 år, har gået til judo siden 2004, men kæmpede mit første stævne januar 2005.
Jeg søger en Blå Judo Dragt og en dragt med navn og sponsor på.

Grøn senior er 3 bedste bælte i judo kategorien før det sorte, hvorefter det sorte har nogle
grader som hedder: 1 Dan, 2 Dan, 3 Dan, 4 Dan, 5 Dan og 6 Dan.

Mine drømme er at blive en professionel judo kæmper. Og have min egen judoklub en dag.
Jeg har ingen budgetter. Men jeg ved hvad judo dragten koster, som er god til både kamp
og træning :) 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:36

Du mangle en sponsor og det er da også fint nok, men hvorfor søge her på Amino.dk når du kan spørge butikkerne og sådan i Aars? Det er ikke fordi Amino.dk ikke er et godt sted at søge, men som sagt, prøv lokalt.

Jeg har lige søgt lidt på nettet efter en judodragt og de koster da ikke mere end en avisrute kan betale, men jeg har sikkert kigget de forkerte steder.

Nå men held og lykke du.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 17:48

Derfor jeg søger her inde, er fordi der garanteret er mange, der har eget firma, eller anden
form for forretning. Og derved kunne de få en masse reklame, på både min hjemmeside
og når jeg er ude at kæmpe.

En god dragt, som jeg skal bruge, koster i prisklassen 1500-2000,-
Og det kan avisruten ikke klare:) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)