Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave bloggen referee-world.com.

Ideen med bloggen er, dels at servere daglige nyheder om fodbolddommere, og dels at lave instruktionsvideoer, interviews, kampanalyser mv. 

Forretningsideen er, at man skal betale et årligt medlemsgebyr, hvis man vil have adgang til videoer og interviews, mens de mere "lette" dele er gratis. 

Jeg har behov for noget sparring på udvikling af siden, udbrede kendskab til den, ideer til design. Min egen kernekompetence er indholdet på siden, da jeg har været dommer i snart 17 år, og derfor har en masse erfaring og kontakter.

Har I nogle holdninger til det?

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:46

Jeg har skrevet et forkert link og kan ikke rette i selve indlægget.

Det rigtige link er referee-central.com

Fra Sydney
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:01

Jeg synes det virker til at være en fornuftig side. God valg mht. wordpress og jeg kan se at du har all-in-one SEO pack (også er du jo godt på vej Smile). 

I henhold til SEO, så kunne du bruge noget mere tid på en god "title" (med de Keywords, som du finder vigtigt e.g. noget med Football referees etc.). Dernæst skal du ganske enkelt have flere hjemmeside til at linke til din side.

Mht. design, så er det vel en smagsag. Men jeg synes ikke designet har meget med dommer eller fodbold at gøre, hvilket jeg synes kunne hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)